Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در حکم صادره از سوی غلامرضا شریعتی خطاب به محسن ادیبی، آمده است:

با عنایت به تشکیل کمیته توسعه متوازن شهرستان بندر ماهشهر متشکل از فرماندار، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و تعدادی از مدیران عامل جهت تدوین سیاست ها و نظام نامه نحوه ایفای مسئولیت های اجتماعی، جنابعالی  بعنوان دبیر کمیته مذکور و هماهنگ کننده دستگاه های اجرایی و صنعت، منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضاء کارگروه تخصصی توسعه متوازن شهرستان بندر ماهشهر عبارتند از:

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی صنایع پتروشیمی، مدیرعامل پتروشیمی بندر امام، مدیرعامل پتروشیمی اروند، مدیرعامل پتروشیمی تندگویان، مدیرعامل پتروشیمی امیر کبیر، مدیرعامل پتروشیمی فن آوران، و محسن ادیبی دبیر کمیته.

محوریت تصمیمات این کارگروه با فرماندار شهرستان بندر ماهشهر است. سیاست گذاری و خط مشی کلیه تصمیمات در این کارگروه انجام می‌شود و سپس در شورای راهبردی مورد تصویب نهایی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، کارگروه توسعه متوازن استان با رویکرد ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی با اولویت بخشی اعتبارت به مناطق کم برخوردار با رویکرد توسعه متوازن در اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی، تامین مسکن نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و رونق اشتغال از طریق اعطای تسهیلات برای مشاغل زود بازده، و رونق کسب و کارهای خرد به ایفای نقش می‌پردازد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مدیرعامل پتروشیمی دبیر کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی بعد از ظهر یکشنبه در نشست ترویج و توسعه گیاهان دارویی و کم‌آب‌بر اظهار داشت: با توجه به اهمیت مدیریت بهینه مصرف آب کشاورزی و حفظ و توسعه مزارع دشتستان در بخش زراعی و جلوگیری از ایجاد بیکاری ناشی از بحران آب و همچنین کمک به رفع محرومیت از جامعه، آماده همکاری برای سرمایه گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش کشاورزی به ویژه گیاهان دارویی و کم آب هستیم.

فرماندار دشتستان گفت: آماده‌ایم که زمینه سرمایه‌گذاری این مجتمع را با هدف محرومیت زدایی و واگذاری فرصت‌های شغلی ایجاد شده به مددجویان کمیته امداد در حوزه کشاورزی فراهم آوریم.

در این نشست به پیشنهاد مدیرکل مجتمع اقتصادی کمیته امداد جنوب کشور و موافقت فرماندار دشتستان، مقرر شد کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در شهرستان راه‌اندازی شود. و این مجتمع در شهرستان در این حوزه سرمایه‌گذاری کند.

کد خبر 6084709

دیگر خبرها

  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم
  • کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد
  • علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد