Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@13:55:38 GMT

عکس/ شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۳۷۷۹

چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم ایران اسلامی ‌در هوایی سرد و برفی‌ کشور برگزار شد.

اصفهان اصفهان کرمانشاه کرمانشاه کرمانشاه کرمانشاه اصفهان مشهد کرمانشاه اصفهان کرمانشاه اصفهان کرمانشاه اصفهان کرمانشاه کرمانشاه کرمانشاه اصفهان اصفهان اصفهان اصفهان اصفهان اصفهان مشهد مشهد مشهد مشهد مشهد مشهد مشهد مشهد مشهد ساری ساری سنندج سنندج سنندج سنندج سنندج سنندج سنندج سنندج سنندج ساری سنندج ساری ساری سنندج ساری ساری ساری ساری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن 22بهمن تماشایی انقلاب اسلامی مردم انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی شب گذشته تنها گوشه کوچکی از توان نظامی ایران بود

ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه کوهسرخ گفت: حمله موشکی شب گذشته رزمندگان اسلام به صهیونیست غاصب تنها گوشه کوچکی از توان نظامی و موشکی ایران بود.

حجت‌الاسلام محمود رضایی در گفت و گو با ایسنا با تبریک پیروزی پر افتخار رزمندگان، سپاهیان و نیروهای مسلح در دفاع از آب و خاک وطن در ضرب شستی که شب گذشته به دشمنان نشان دادند، اظهار کرد: این حمله موشکی سیلی محکمی بر گوش استکبار جهانی و غده سرطانی بود.

وی با بیان اینکه این تنها گوشه کوچکی از توان نظامی و موشکی ایران مقتدر بود، گفت: سپاه پاسداران و نیروهای مسلح با این اقدام کاری کردند که اسرائیلی‌ها برای فرار از قدرت موشکی ایران مقتدر مجبور شوند شنا را در دریای مدیترانه به خوبی تمرین کرده و یاد بگیرند.

امام جمعه کوهسرخ خاطرنشان کرد: موشک‌ها و پهپادهای ایران با عزت و اقتدار از آسمان عراق، سوریه و اردن رد شد و علاوه بر اینکه همه جهانیان شاهد اقتدار و شکوه حماسه و قدرت ایران بودند به جبهه حماس، مقاومت، مظلومین و محرومین و ستمدیدگان عالم امید داد.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید تمام قد از این شکوه و اقتدار ایران اسلامی همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند حمایت کنند، گفت: دشمن در اهداف شومش و میدان دیپلماسی و در مبارزه نظامی ناکام مانده است.

رضایی با اشاره به اینکه دشمن فقط رجز می‌خواند و هیچ توانایی و قدرتی ندارد، تصریح کرد: رزمندگان اسلام شب گذشته خواب را بر رژیم صهیونیستی که مدعی داشتن گنبد آهنین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی بود ناآرام کردند.

وی اظهار کرد: هرگونه اقدامی از سوی دشمنان قطعاً ضربه سخت‌تری بر پیکره پوشالی آنها فرود خواهد آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکوه و هیبت فرو ریخته رژیم اسرائیل دیگر باز نمی‌گردد
  • حماس: شکوه و هیبت فرو ریخته رژیم اسرائیل دیگر باز نمی‌گردد
  • شکوه مخمل کوه در گستره زاگرس
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی موتوری و خودرویی مردم صالح آباد به مناسبت حمله ایران به اسرائیل + فیلم
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان
  • راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر باطل شد
  • حمله موشکی شب گذشته تنها گوشه کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • عکس/ تجمع خودجوش ایرانیان بعد از حمله ایران به اسرائیل