Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور غرورآفرین مردم به ورشکستگان سیاسی داخلی و عوامل نفوذی این است که ملتی که بصیرت دارد از فتنه و جنگ رسانه‌ای و سیاسی هراسی ندارد و پاسخ دیکته های روباه پیر(انگلیس کثیف) را در انتخابات دوم اسفندماه خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مردم انقلابی و شریف استان خراسان جنوبی در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن با گامهایی استوار و هم‌صدا با سایر هموطنان عزیز صحنه‌ی تاریخی از ایمان، بصیرت، ولایت پذیری و ظلم ستیزی را خلق کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، امروز و در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، جهانیان پاسخ کوبنده و قاطع ملت بزرگ ایران اسلامی را به آمریکا و سایر ایادی طاغوت در اعمال سیاست‌های کهنه و نخ نمای تهدید و تحریم را مشاهده نمودند؛ میلیون‌ها حاج قاسم سلیمانی امروز به خیابان‌ها آمدند تا بگویند، پیوند مردم با ولایت و انقلاب همانند سیره و منش سردار دلهاست.

پیام دیگر حضور غرور آفرین مردم به ورشکستگان سیاسی داخلی و عوامل نفوذی این است که ملتی که بصیرت دارد از فتنه و جنگ رسانه‌ای و سیاسی هراسی ندارد و پاسخ دیکته های روباه پیر(انگلیس کثیف) را در انتخابات دوم اسفندماه خواهند داد.

اینجانب در آغاز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، از حضور پرشور و تماشایی تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور استان خراسان جنوبی که در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور بصیرت‌گونه خود در لبیک به ندای حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی صحنه‌ای از وحدت، انسجام و همبستگی خلق نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند متعال برای مردم شریف استان و همه دست اندرکاران برگزاری برنامه‌های دهه فجر سلامتی و سعادت را مسألت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی 22بهمن 98 چهل ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه خشم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت‌الاسلام غلامی با تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرورآفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • راهپیمایی موتوری و خودرویی مردم صالح آباد به مناسبت حمله ایران به اسرائیل + فیلم
  • عملیات «وعده صادق» صلابت و اقتدار مدافعان امنیت را نشان داد
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان