Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن یزدانی قهرمان کشتی المپیک و جهان با ابراز رضایت از روند درمانی خود اظهار داشت: با حمایت و همراهی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی کم کم به مرز آمادگی بهتری رسیده ام.

حسن یزدانی درباره شروع تمرینات خود برای بازی‌های المپیک گفت: همه چیز به نظر پزشکان و مربیان بستگی دارد و امیدوارم تا ۲۰ روز دیگر تمرینات خود را بر روی تشک کشتی آغاز کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اردوی آسیایی تیم ملی کشتی آزاد در آکادمی ملی المپیک آغاز شد/ یزدانی و کریمی در جمع آزادکاران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حسن یزدانی تیم ملی کشتی ایران فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران

دستور بررسی فوری اتفاقات مسابقات کشتی نونهالان صادر شد.

طرفداری | مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان با صدور ابلاغی به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، خواستار بررسی فوری و دقیق اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان این استان شد.

این دستور پس از آن صادر شد که در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران، شاهد وقوع اتفاقاتی تلخ و تاسف‌بار بودیم. در این حادثه، مربیان یکی از تیم‌ها با سلاح سرد (چاقو) به عوامل برگزاری مسابقات حمله‌ور شدند که واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان در ابلاغ خود، ضمن تاکید بر لزوم بررسی دقیق و موشکافانه این اتفاق، خواستار ارائه گزارشی جامع و مستند از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران شده است. در این گزارش باید ضمن تشریح کامل جزئیات حادثه، نسبت به شناسایی متخلفان و معرفی آنها به مراجع ذیصلاح اقدام شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • رونی کولمن ایرانی باخت، همه چشم‌ها به یزدانی و قاسم‌پور