Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا نازک کار با اشاره به بارش سنگین برف  افزود : آزاد راه قزوین - رشت نیز صبح امروز در محدوده امام زاده هاشم تا پلیس راه براثر کولاک شدید و بارش برف سنگین بسته شد.

وی عنوان کرد : همچنین جاده قدیم رشت - قزوین محدوده شاه عباسی تا پلیس راه و محور فومن - شفت - سراوان براثر بارش برف و کولاک مسدود است که تلاش ها برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براثر بارش سنگین برف بسیاری از راههای فرعی و روستایی  استان نیز مسدود شده است، همچنین برق و آب شماری از مشترکان گیلانی نیز قطع شده است.

۵۱۷ نیروی راهدار در قالب ۵۳ اکیپ راهداری با ۳۲۱ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در راههای استان مستقر هستند.

 در حال حاضر بارش ها در غرب و مرکز استان قطع شده و در نواحی شرقی براساس پیش بینی هواشناسی همچنان ادامه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آزاد راه بارش برف برق پلیس راه هواشناسی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای، آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل محمد شهر تا گرمدره، محور شهریار – تهران در برخی مقاطع و آزادراه ساوه – تهران محدوده‌های دهشاد و احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین گزارش شده است.

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

کد خبر 6085011 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی