Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@03:12:36 GMT

پیام راهپیمایی امروز به روایت محمدجواد ظریف

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۴۸۴۰

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه با اشاره به راهمپیمایی گسترده مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت مردم ایران به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پیام دادند که باید از توهماتش دست بردارد.

ظریف با انتشار تصاویری از حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌‌های امروز، در توییتر نوشت: «جمعیت انبوهی از مردم ایران در چهل و یکمین سالگرد انقلاب خود برای راهپیمایی و گرامیداشت قهرمانان شهید خود، به خیابان آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «پیام به ترامپ (به علاوه رعایای او): زمان آن است که از توهمات خود دست بردارید.»

وزیر امور خارجه ادامه داد: «با وجود تمام چالش‌ها و اختلافات، تمام ۸۲ میلیون ایرانی برای دفاع از عزت و کشور خود، یکی هستند.»

امروز میلیون‌ها نفر از مردم ایران با حضور در خیابان‌ها سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. این حضور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف جهان داشته است.

منبع: الف

کلیدواژه: مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن پیام به شرح زیر است:

«با سلام و احترام خدمت رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی (دامه برکاته)؛

پیام شما در پی قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های آسیایی قرقیزستان، مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است.

به عنوان عضو کوچکی از ایران بزرگ اسلامی، برایمان مایه مباهات و افتخار است که توانستیم بار دیگر دل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم عزیز را شاد کنیم و امیدواریم که با دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف، در میادین بین المللی آینده موفق باشیم.»

کد خبر 6081368

دیگر خبرها

  • محمدجواد ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائل علیه ایران توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است