Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر بهنامجو  روز سه شنبه افزود: مردم با وحدت و همدلی و رهبری امام خمینی (ره)انقلاب را به پیروزی رساندند و همچنان پایبند نظام هستند.

وی بیان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی22 بهمن و نیز  مشارکت  پر شور در انتخابات وفاداری خود را به نظام، انقلاب و شهدا ثابت می‌کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به خدمات دولت و نظام در استان اردبیل گفت: در دهه فجر طرح‌های تولیدی و اقتصادی مختلفی در استان افتتاح شده اما با این حال مردم استان لایق بهترین امکانات هستند و تلاش می‌کنیم زمینه توسعه همه جانبه استان را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنامجو  ادامه داد: در این ایام مبارک طرح‌های مهمی چون بزرگترین کارخانه ام دی اف ، طرح‌های گلخانه ‌ی و واحدهای تولیدی دیگر در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری رسیده است ضمن اینکه آغاز عملیات اجرایی پایاب سد گیوی نیز از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر انجام شده است.

استاندار اردبیل افزود: ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پایاب سد گیوی از محل سفر رییس جمهوری اختصاص یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای اشتغال و توسعه اقتصاد، فعال شدن واحدهای تولیدی، کارخانجات و گلخانه‌ها را گامی برای افزایش اشتغال در استان دانست.

بهنامجو افزود: فعال شدن فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر، کامیون‌سازی ، واحد صنعتی باتری، کارخانجات داروسازی ، نئوپان خلخال ، پتروشیمی و سایر واحدها از جمله طرح‌های اشتغالزا در استان هستند که اجرایی شده‌اند.
استاندار اردبیل از در حال اجرا بودن ۴۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و گفت: با آغاز به کار این واحدها حدود ۲۵ هزار نفر مشغول کار می شوند.

بهنامجو  با اشاره به  مطالعات پهنه های معدنی، این اقدام  را از جمله گام های مهم در راستای توسعه اشتغال و اقتصاد در این حوزه دانست و بیان کرد : ایجاد واحدهای کنسانتره مواد معدنی از جمله مس و صنایع تبدیلی در جوار این معادن اشتغالزایی چندین هزار نفری را به دنبال دارد.

برچسب‌ها استانداری اردبیل اکبر بهنام جو  دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری اردبیل اکبر بهنام جو دهه فجر استانداری اردبیل اکبر بهنام جو دهه فجر استاندار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد

ایسنا/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: با صدور ۸ هزار و ۱۹۳ مورد شناسنامه و کد سلامت محصول، ۱۴ هزار و ۳۴۷ هکتار از باغات استان شناسنامه‌دار شد.

به گزارش ایسنا، بابک مومنی امروز در جلسه شناسنامه‌دار کردن باغات و ارتقاء محصول سالم اظهار کرد: صدور شناسنامه‌ واحدهای تولیدی و کد ارتقاء سلامت محصول یکی از ۵ برنامه و رویکرد سازمان جهاد کشاورزی مازندران در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه زیرپایه تولید و صادرات محصولات کشاورزی، شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی است، ادامه داد: شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی هم به تولید هم به فرآیند پس از تولید کمک می‌کند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه سالانه ۲.۵ میلیون تن مرکبات در استان مازندران تولید می‌شود که حدود ۲ میلیون تن آن در بازه زمانی یک‌ماهه به بازار عرضه می‌شود، گفت: منافع باغداران با این نظام عرضه تامین نمی‌شود چراکه نظام بازار و عرضه محصول ناکارامد است.

این مسئول بیان کرد: اگر بتوانیم ۱۰ درصد مرکبات تولیدی استان را وارد فضای صادرات کنیم و ۲۵ درصد مرکبات تولیدی را با قیمت مناسب و مطلوب عرضه کنیم، ۱۰۰ درصد این محصول از این قیمت پیروی می‌کند.

مومنی اضافه کرد: تولید باید منظم باشد و نظام عرضه به گونه‌ای باشد که ۱۰ درصد مرکبات تولیدی استان معادل ۲۵۰ هزار تن صادر شود.

وی اظهار کرد: محصولی می‌تواند وارد چرخه صادرات شود که شناسنامه‌دار باشد و محصولات شناسنامه دار می تواند با قیمت مناسب عرضه شوند و منافع باغدار را تضمین کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تولید محصولات کشاورزی جز با شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی امکانپذیر نخواهد بود، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای شناسنامه‌دار کردن محصولات مرکبات تا پایان فروردین تهیه و ابلاغ شود و برای محصول برنج هم این برنامه تهیه و تدوین شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: اجرای کشاورزی قراردادی و عرضه مناسب محصول از مسیر شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی می‌گذرد و بر این اساس می‌توان مشخص کرد چه میزان محصول با چه کیفیتی در کدام مزرعه یا باغ تولید و در چه زمانی عرضه می‌شود.

مومنی خاطرنشان کرد: کشاورزان مازندرانی باید هویت‌دار شوند و واحد تولیدی و محصولات تولیدی آن هم باید تعریف شده و شناسنامه‌دار باشد.

وی بیان کرد: سطح کل باغات استان ۱۵۶ هزار و ۵۱۰ هکتار است که تاکنون ۹ هزار و ۵۶۵ نفر به مساحت ۱۵ هزار و ۷۸۲ هکتار برای شناسنامه‌دار شدن باغات خود در سامانه ثبت‌نام کردند.

مومنی  با بیان اینکه ۸ هزار و ۲۴۵ مورد بازدید به مساحت ۱۲ هزار و ۸۷۱ هکتار  از این باغات انجام شد، گفت: با صدور ۸ هزار و ۱۹۳ مورد شناسنامه و کد سلامت محصول، ۱۴ هزار و ۳۴۷ هکتار از باغات استان شناسنامه‌دار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • ۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست