Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@05:01:41 GMT

برخی مدارس مازندران به دلیل بارش برف فردا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۵۷۷۹

برخی مدارس مازندران به دلیل بارش برف فردا تعطیل است

اداره کل آموزش و پرورش مازندران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و سردی هوا ، مدارس برخی شهرستان‌های غربی و مرکزی استان برای فردا چهارشنبه ۲۳ بهمن تعطیل است. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، برای روز چهارشنبه 23 بهمن تمامی مدارس شهرستان عباس‌آباد، کلاردشت، مرزن آباد، بخش کجور نوشهر و بخش بلده شهرستان نور در 2 نوبت صبح و عصر تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی مدارس دهستان فیروزجاه بندپی شرقی شهرستان بابل برای فردا تعطیل است.

بارش برف و برودت هوا برخی مدارس لرستان را تعطیل کرد + جزئیاتبارش برف سنگین در محورهای پلدختر؛ آزاد‌راه پل زال بازگشایی شد‌برف راه ارتباطی 250 روستای دلفان را مسدود کرد22 بهمن برفی استان گیلان به روایت تصویر

آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: تعطیلی مدارس هر شهرستان توسط فرماندار به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اعمال می‌شود و دانش آموزان و والدین آنها باید تعطیلی مدارس را از طریق رسانه‌ها دریافت کنند.

انتهای پیام/ 681/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرورش مازندران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رضا عزتی با بیان اینکه ۱۶۵ مدرسه در استان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در قالب شش هزار و ۷۳۷ خانوار در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

وی به مشارکت ۵۰۰ نیروی آموزش و پرورش لرستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: هفت مرکز رفاهی با ظرفیت ۱۳۰ اتاق و پذیرش ۵۰۰ تا ۵۲۰ نفر در روز از مسافران نوروزی استقبال می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: همچنین اردوگاه‌ها، هفت خانه معلم و اماکن اقامتی این اداره‌کل آمادگی پذیرش هشت هزار مسافر نوروزی را به صورت روزانه دارند.

دیگر خبرها

  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور | از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور/ از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند