Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@15:44:20 GMT

جولان توفان در شهرستان‌های ریگان و فهرج

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۵۸۰۵

فرماندار ریگان گفت: در مدت چهار روز گذشته ۱۶۳ نفر راهی مراکز درمانی شده اند و راه ارتباطی ۸۳ روستا بسته شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حالی که بیشتر شهرهای شمالی و غرب کشور با پدیده هوای سرد و بارش برف و باران همراه است "باقری" فرماندار ریگان با اشاره به وزش گرد و غبار شدید در این شهر از وزش توفان شن برای چهارمین روز متوالی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تا کنون نیمی از ۸۳ راه‌ منطقه بازگشایی شده است.
باقری افزود: گردوغبار تا کنون ۱۶ روستا را خالی از سکنه کرده و ۱۵۰ روستا را در محاصره شن‌های روان قرار داده است

فرماندار فهرج نیز با بیان اینکه مردم فهرج هم برای دومین روز متوالی گرفتار ریزگرد شده اند، گفت: بر اساس اعلام دستگاه پایش هوای محیط زیست استان کرمان میزان غلظت ریزگرد‌ها در شهر فهرج به ۳۵ برابر حد مجاز رسیده است، اما دیروز غلظت ریز گرد‌ها در این شهرستان ۵۹ برابر حد مجاز بود.

"امیر باقری زاده" از شهروندان فهرجی خواست از عبور و مرور‌های غیرضروری خودداری کنند.  ریگان و فهرج از شهرهای جنوبی استان پهناور کرمان است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: توفان طوفان کرمان فهرج ریگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک

فرماندار جاسک با تشریح آسیب‌های سیل به این شهرستان از جان باختن ۲ جوان به علت بی احتیاطی و پریدن در گودال آب خبر داد. - اخبار استانها -

علی مهرانی فرماندار جاسک در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: متاسفانه در اثر بی‌احتیاطی و پریدن در گودال آب به منظور شنا، 2 جوان جاسکی جان خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر اینکه علت مرگ این دو جوان ارتباطی به سیلاب نداشته است، افزود: بر اثر بارش‌های روز گذشته و جمع شدن آب در یک گودال، دو جوان جاسکی تصمیم می گیرند با پریدن در این گودال شنا کنند اما متاسفانه در عمق این گودال و گل و لای آن گیر می‌کنند و جان خود را از دست می‌دهند.

مهرانی گفت: در روزهای اخیر شاهد بارش های قابل توجهی در شهرستان جاسک بودیم که در نتیجه آن چند مسیر مواصلاتی مسدود شد که خوشبختانه عملیات بازگشایی انجام شد هم‌اکنون تنها در برخی محورهای فرعی برخی انسداد مسیر وجود دارد که همکاران در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

وی تصریح کرد: برق نیز در بخش لیردف دچار مشکلاتی است که همکاران شرکت برق به منطقه اعزام شده‌اند و این مشکل نیز به زودی حل می‌شود.

فرماندار جاسک گفت: روز گذشته به علت خطرات ناشی از سیلاب، چهار روستا که پایین دست سد این شهرستان بودند تخلیه اضطراری شدند و 170 خانوار در مناطق امن اسکان یافتند، اما خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته علی‌رغم وجود سیل، خسارتی به روستاها و منازل مردم وارد نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آسمان جاسک نیمه ابری است و بازش باران نداریم اما همچنان احتمال بارش وجود دارد و مردم به هشدارهای هواشناسی توجه لازم داشته باشند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • مردم در حفاظت آثار تاریخی نقش مهمی دارند