Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول و مکمل مرد سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شدند. تاریخ انتشار: 21:07 - 22 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۵۶۸

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول و مکمل مرد سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به امیر آقایی برای فیلم سینمایی شنای پروانهبه کارگردانی محمد کارت تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل نامزدهای سیمرغ بلورین جشنواره فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر اخبار سینما سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش هشتمین جشنواره فیلم فجر برندگان سیمرغ بلورین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قرعه‌کشی دومین دوره جشنواره بزرگ اصناف این بانک، روز دوشنبه سوم اردیبهشت، با حضور نمایندگانی از واحدهای نظارتی بانک برگزار شد و طی آن برندگان سه فقره جایزه ویژه کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش سه میلیارد ریال، 77 جایزه نقدی 200 میلیون ریالی، 223 جایزه امتیاز تسهیلات 5 میلیارد ریالی، 520 جایزه امتیاز تسهیلات 2 میلیارد ریالی و 635 جایزه امتیاز تسهیلات 1 میلیارد ریالی مشخص شدند.

در دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک که با شعار «این تجارت سودمند است» از دهم شهریور تا پایان دی‌ماه سال 1402 برای مشتریان بخش اصناف بانک تجارت برگزار شد، بالغ بر 176 هزار نفر از مشتریان بخش اصناف حایز شرایط شرکت در این قرعه‌کشی بودند و مجموع امتیازات کسب شده آنان برای شرکت در قرعه‌کشی به حدود 304 میلیون امتیاز بالغ شد.

اسامی برندگان جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت شامل صاحبان واحدهای صنفی فعال کشور در گروه‌های تولید، توزیعی و خدمات و رسته‌های گوناگون آن‌ها بزودی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم