Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوورن از هم تیمی های خود می خواهد تا بارسلونا را الگوی خود قرار دهند.

طرفداری- دژان لوورن معتقد است که بازیکنان جوان لیورپول نباید به اختلاف 22 امتیازی این تیم با منچسترسیتی فکر کنند و باید اینطور به قضیه نگاه کنند که گویا یک تیم میانه جدولی هستند تا بیشتر تلاش کنند.

به گزارش اسکای، مدافع کروات لیورپول معتقد است که آن ها باید به مانند بارسلونا طی 4 سال، 20 جام را کسب کنند و توانایی انجام چنین کاری را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوورن در این رابطه می گوید:

من از ابتدا با یورگن کلوپ در اینجا بوده ام و مدت زمان زیادی طول کشید، فکر می کنم دو یا سه سال تا بتوانیم همه چیز را دوباره بسازیم. بیایید بگوییم که ما امسال به خودمان تلنگر زدیم یا شاید سال گذشته این کار را کردیم اما ما در سال گذشته یک امتیاز را از دست دادیم. (اشاره به عدم قهرمانی لیورپول با اختلاف یک امتیاز) حال همدیگر را درک می کنیم. می دانیم که به چیز هایی نیاز داریم و چه می خواهیم. من می خواهم به طور ویژه این نکته را به یاد داشته باشیم تا شاید بتوانیم مانند بارسلونا که طی 4 سال موفق به کسب 20 جام شد، ما نیز بتوانیم چنین کاری را انجام دهیم. چرا نباید چنین کاری را انجام دهیم؟ من فکر می کنم که ما می توانیم چنین کاری را انجام دهیم و من می خواهم که به عنوان یکی از بهترین تیم ها به یاد آورده شویم آن هم نه برای یک سال، بلکه برای سالیان طولانی.

وی در ادامه افزود:

ما هنوز هم تشنه موفقیت هستیم و همچنان حریص هستیم. به نظر من در حال حاضر بسیاری از تیم های دیگر اگر با اختلافی 22 امتیازی در صدر جدول قرار داشتند، خود را قهرمان لیگ می دانستند اما ما به این اختلاف توجهی نمی کنیم. تمرکز ما تنها بر روی بازی هایمان است و من فکر می کنم که این ساده ترین راه برای بهترین بودن است. این می تواند یک تجربه خوب برای بازیکنان جوان ما نیز باشد تا آن ها درک کنند که حتی اگر در صدر جدول قرار بگیرید، هنوز هم باید به اندازه سابق تلاش کنید و انگار که در میانه های جدول هستید یا در انتهای جدول قرار دارید!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مانند بارسلونا فکر می کنم جدول قرار طی 4 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه دور رفت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ زنان برگزار شد و چلسی و لیون موفق شدند بارسلونا و پاری سن ژرمن را شکست دهند تا با امیدواری به استقبال بازی برگشت بروند.

اتفاق جالب و قابل توجه بازی‌های این دور، پیروزی زنان چلسی در خانه بارسلونا بود. آبی‌ها پس از چند موقعیت بالاخره در دقیقه ۴۰ روی شوت زیبای ارین کاتبرت موفق شدند به گل اول برسند.

در نیمه دوم بارسلونا تلاش زیادی برای تغییر نتیجه کرد اما عملکرد عالی خط دفاع و هافبک چلسی آبی‌اناری‌ها را ناکام گذاشت. تیم لندنی همچنین روی ضدحملات هم چند موقعیت مناسب به‌دست آورد اما در گلزنی مجدد ناکام بودند.

جدی‌ترین موقعیت بارسلونا در دقیقه ۸۶ شکل گرفت. جایی که ارسال کارولین هانسن از پشت محوطه در مقابل دروازه به سالما پارایوئلو رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت تا چلسی با پیروزی در دور رفت، به نتیجه ارزشمندی برسد.

در آماری جالب این اولین شکست بارسلونا پس از پنج سال در تمام رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی بود. آنها همچنین پس از اینکه ۱۶۴ گل در این فصل به ثمر رساندند، برای اولین بار در زدن شوت در چارچوب در یک بازی ناکام ماندند.

در دیدار دوم لیون میزبان پاری سن ژرمن بود. پاریسی‌ها نیمه اول را با گل ماری کاتوتو با پیروزی ۱-۰ پشت سر گذاشتند. کاتوتو در ابتدای نیمه دوم هم موفق به گلزنی شد و بازی را ۲-۰ کرد اما طوفان لیون در ۱۰ دقیقه پایانی آغاز شد.

از دقیقه ۸۰ تا ۸۶، کادیدیاتو دیانی، ملچی دومورنی و آمل ماجری، هر سه موفق به گلزنی شدند تا کامبک لیونی‌ها تکمیل شود. درنهایت بازی با پیروزی ۳-۲ لیون خاتمه یافت و آنها هم با برد، برای دیدار برگشت آماده می‌شوند.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • برونو فرناندز: قهرمانی در جام حذفی هرگز موجب موفقیت منچستریونایتد نخواهد شد
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!