Web Analytics Made Easy - Statcounter

سام آلاردایس، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس از احتمال حضور پپ گواردیولا در یوونتوس استقبال کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امروز اخباری در مورد عدم تمایل یوونتوس به ادامه همکاری با مائوریتسیو ساری و احتمال قطع همکاری با او در پایان فصل منتشر شده است. یوونتوس رویای همکاری با پپ گواردیولا ، سرمربی موفق و اسپانیایی سیتی را در سر دارد و سام آلاردایس مدعی شد حضور او می تواند سبک فوتبال دفاعی ایتالیا را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سام آلاردایس گفت:

“سبک فوتبال ایتالیا بسیار منفی و بسیار دفاعی بوده و همیشه نیز اینگونه بوده است. کسب یک پیروزی با تک گل برای آنها همیشه کافی بوده است. پپ گواردیولا می تواند هدایت یوونتوس را در دست گرفته و این سبک دفاعی را به طور کلی تغییر دهد.

فوتبال یوونتوس با حضور پپ گواردیولا کاملا دگرگون خواهد شد، زیرا او هر جا رفته سبک فوتبال مورد نظرش را تحمیل کرده است. با حضور او، یوونتوس به سبک مالکیت و تهاجمی بازی کرده و تعداد پاس های زیادی بین بازیکنان این تیم رد و بدل خواهد شد. یوونتوس با گواردیولا موفق به انتقال توپ سریع شده و گل های زیادی به ثمر خواهد رساند. پس از تجربه مربیگری در اسپانیا، آلمان و انگلیس، حضور گواردیولا در یوونتوس بسیار جذاب خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مائوریتسیو ساری یوونتوس پپ گواردیولا سیتی گواردیولا پپ گواردیولا سیتی گواردیولا مائوریتسیو ساری یوونتوس سام آلاردایس پپ گواردیولا سبک فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی

دادستانی کل اسپانیا خواستار دو سال و نیم زندان برای رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا شد.

به گزارش ایسنا، شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • سقوط یک ستاره؛ ساندرو تونالی با 50 اتهام شرط‌بندی روبرو شد!
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!