Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@03:07:06 GMT

شیرینی در آستانه روز مادر گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۷۴۵۲

شیرینی در آستانه روز مادر گران نمی‌شود

خبرگزاری میزان- به گفته رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران با تمهیدات از پیش صورت گرفته، قیمت انواع شیرینی در روز مادر افزایش نخواهد یافت. تاریخ انتشار: 00:30 - 23 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۶۲۷

علی بهره‌مند رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان در خصوص وضعیت بازار شیرینی در روز مادر اظهار کرد: هم اکنون وضعیت بازار فروش کیک و انواع شیرینی در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد و به تازگی نیز شاهد افزایش قیمت‌ها نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) تقاضا و عرضه واحد‌های صنفی افزایش خواهد یافت، اما به دلیل تمهیداتی که از پیش صورت گرفته، هیچ افزایش قیمتی در این ایام نخواهیم داشت.
رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران بیان کرد: طی چند ماه گذشته برخی اقلام مواد اولیه با افزایش قیمت روبه رو شدند، اما با این حال نه تنها برای روز مادر بلکه تا پایان امسال قیمت انواع شیرینی‌تر و خشک افزایش نخواهد یافت.
بهره‌مند ادامه داد: انواع شیرینی‌تر هم اکنون با قیمت ۳۵ هزار تومان، شیرینی پاپیون، زبان و دانمارکی ۲۸ هزار تومان و کیک یزدی ۲۱ هزار تومان در واحد‌های صنفی فروخته می‌شوند.
وی مطرح کرد: قیمت برخی شیرینی‌ها در اتحادیه تصویب و به واحد‌های صنفی ابلاغ می‌شود، اما شیرینی‌هایی که جزو این دسته نیستند، واحد‌ها بر اساس کیفیت شیرینی قیمت گذاری می‌کنند.
رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران تصریح کرد: قیمت کیک در واحد‌های صنفی نرخ مشخصی ندارد و واحد‌ها بر اساس کیفیت مواد اولیه‌ای که در پخت آن به کار می‌برند، قیمت گذاری می‌کنند.   بیشتر بخوانید: میوه تنظیم بازار شب عید آماده توزیع
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روز مادر اخبار اقتصادی تنظیم بازار واحد های صنفی انواع شیرینی افزایش قیمت هزار تومان روز مادر واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744656

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه