Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@02:40:22 GMT

بازگشایی معابر شهری آستارا

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۸۰۸۹

بازگشایی معابر شهری آستارا

شهردار بندر آستارا از بازگشایی معابر اصلی این شهر مرزی و روان شدن عبور و مرور در پی بارش برف خبر داد.

جواد معیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمامی نیروهای شهرداری آستارا به صورت شبانه‌روزی با بهره‌گیری از همه امکانات، ماشین‌آلات از روزهای گذشته در حالت آماده‌باش کامل برای مقابله با حوادث ناشی از بارش برف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل میکانیکی، یک دستگاه بابکت، پنج دستگاه ماشین پرس، پنج دستگاه خودروی کامیون، سه دستگاه خودروی خاور در مسیرهای مختلف شهر در حال پاکسازی و بازگشایی معابراست.

شهردار آستارا اضافه کرد: خیابان‌های اصلی نمک پاشی و بازگشایی شده و علیرغم کمبود نیروهای خدمات شهری به صورت مرتب در حال تکاندن برف درختان برای جلوگیری از شکستن شاخه‌ها هستند.

معیتی تاکید کرد: با آغاز صبح، مسیرهای اصلی منتهی به مراکز درمانی، جایگاه‌های سوخت گیری، مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات پاکسازی، نمک پاشی و بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون بلوار ترانزیتی سفیر امید پاکسازی شده و نیروهای خدماتی شهری در شهرک عباس‌آباد مستقر شده‌اند و یک دستگاه گریدر شهرداری در مسیر جاده کمربندی آستارا به اردبیل مسقر و در کنار نیروهای اداره راهداری شهرستان مشغول پاکسازی و بازگشایی جاده است.

شهردار آستارا خاطرنشان کرد: سامانه تماس ۱۳۷ و تلفن‌های گویای شهرداری آستارا آماده پاسخگویی شبانه‌روزی به درخواست‌های شهروندان است.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 410088

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران آستارا شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهر مدیریت شهری برف روبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • بازگشایی کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • تاکید شهردار شیراز بر اقدام عاجل برای صیانت از باغات شهری