Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان سخنانی را به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تأکید کرد: هر کسی که با جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت باشد، بدون تردید به پیروزی دست پیدا خواهد کرد.

نعیم قاسم افزود: اکنون محور مقاومت به جایگاهی رسیده است که پس از این، امکان به عقب بازگشتن و متحمل شدن شکست وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: در این دوره از پیروزی‌ها باید از نیروهای مقاومت تحت فرماندهی ولی فقیه الهام گرفت و برای شکست دادن معامله قرن تلاش کرد.

نعیم قاسم اظهار داشت: طرح معامله قرن مُرده متولد شده است.

کد خبر 4850964

منبع: مهر

کلیدواژه: شیخ نعیم قاسم لبنان ایران چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایالات متحده آمریکا سوریه معامله قرن عراق فلسطین رژیم صهیونیستی ویروس کرونا ایران دونالد ترامپ ارتش سوریه ترکیه ادلب روسیه لیبی نعیم قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام قربانی اجازه دارد هرکسی را که می‌خواهد بکشد؟

کوک نوشت: “ایالات متحده می‌گوید: کشتار ده‌ها هزار فلسطینی در غزه توسط اسرائیل دفاع مشروع است، نه نسل‌کشی، زیرا حماس در تاریخ ۷ اکتبر به اسرائیل حمله کرد.”

او ادامه داد: “ایالات متحده می‌گوید: شلیک موشک‌های ایران به سمت اسرائیل دفاع مشروع نیست، بلکه یک اقدام تهاجمی خطرناک است، حتی اگر اسرائیل پیشتر کنسولگری ایران در دمشق را بمباران کرده باشد.”

کوک در پایان توئیت خود به نقد سیاست‌های آمریکا پرداخت و نوشت: “به نظر می‌رسد، هر کاری که اسرائیل انجام دهد، همیشه قربانی است. اما کدام قربانی اجازه دارد هر کسی که می‌خواهد را بکشد؟”

این توئیت نشان‌دهنده عمق اختلاف نظرها در مورد سیاست‌های خارجی آمریکا و نحوه برخورد آن با مسائل خاورمیانه است. این اظهارات، که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد، بحث‌های گسترده‌ای را در میان کاربران و تحلیلگران در خصوص طرفداری متعصبانه و کورکورانه آمریکا از اسرائیل به وجود آورده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894842

دیگر خبرها

  • تسلط ایران بر قواعد اقدام
  • موفقیت‌های نظامی ایران مرهون امثال حاج قاسم‌ها و طهرانی‌مقدم‌ها بود
  • جشن پیروزی مردم کرمان در جوار مرقد حاج قاسم+ فیلم وعکس
  • امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است
  • دو پیروزی تیم‌های ایران در روز دوم
  • کدام قربانی اجازه دارد هرکسی را که می‌خواهد بکشد؟
  • پیروزی ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران مقابل مالدیو
  • ادامه تظاهرات حمایت از مردم غزه در جهان
  • نعیم قاسم: برای جنگ گسترده آماده‌ایم
  • شیخ نعیم قاسم: برای هر سناریویی مقابل صهیونیست‌ها آماده‌ایم