Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود خیری، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این پیکارها از امروز /۲۳ بهمن ماه/ به مدت چهار روز در مشهد برگزار خواهد شد و شناگران اعزامی از این استان با آمادگی کامل حضور پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه معصومه بهلولی، الهه عسگرلو، زینب محمدلو حق و فاطمه بیات، شناگران منتخب زنجانی اعزامی به این مسابقات کشوری هستند، اظهار داشت: لیلا ثقفی و قاسمی نیز به ترتیب به عنوان سرپرست و مربی، تیم زنجان به این رقابت ها را همراهی و هدایت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

خیری افزود: حضور در این رقابت ها نیازمند قریب ۶۰ میلیون ریال اعتبار می باشد که با توجه به مشکلات مالی، تامین این میزان هزینه برای این هیات که منابع درآمدی ندارد بسیار سخت و مشکل است.

وی یادآور شد: آذر ماه سال ۹۷ تیم شنای زنجان متشکل از فاطمه بیات، الهه عسگرلو، مهتاب تهذیبی و معصومه بهلولی در رقابت‌های قهرمانی شنای دختران ناشنوای کشور که در تهران برگزار شد موفق به کسب ۶ نشان نقره شد و بر سکوی دوم ایستاد.

دبیر هیات ورزش های ناشنوایان استان زنجان گفت: این هیات به علت زیر پوشش داشتن رشته های مختلف ورزشی (۱۳ رشته) نیازمند حمایت های مالی مناسب بوده و رایزنی های صورت گرفته برای یافتن حامی مالی نیز تاکنون نتیجه ای نداشته است.

خیری افزود: این هیات به رغم داشتن مشکلات مالی و کمبود اعتبار، در تمام مسابقات قهرمانی کشور امسال شرکت کرده است تا ورزشکاران ناشنوا برای فعالیت ورزشی خود، بی انگیزه و دلسرد نشوند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان زنجان رشته های مختلف ورزشی زینب مشکلات مالی مشهد انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست هیات زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی خراسان رضوی در این مجمع  با بیان اینکه ۱۲ دوره مسابقه استانی در رده‌هایی سنی مختلف در شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شودگفت: استان خراسان رضوی و شهر مشهد به دنبال میزبانی برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی است و در خواست این رویداد را هم به فدراسیون زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی ارائه کرده است.

فهیمی راد افزود: به دنبال تحول و حرکت نویی در این رشته هستیم و به همین منظور ۱۲ مسابقه در رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان را در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهیم کرد و اتفاقا شهر‌هایی که میزبانی این مسابقات را برعهده خواهند داشت هم مشخص شدند.

وی گفت:اتفاق بزرگ تری را هم برنامه ریزی کرده ایم و اگر فدراسیون قبول کند برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی آماه میزبانی هستیم و به همین منظور درخواست مان را هم به فدراسیون داده ایم و در کنار ان میزبانی مسابقات مرشدان کشور را هم درخواست کرده ایم

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است