Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@15:16:26 GMT

چند پیشنهاد ساده برای کاهش وزن تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۸۳۱۸

چند پیشنهاد ساده برای کاهش وزن تا پایان سال

خبرگزاری آریا -
برنامه غذایی برای کاهش وزن
فضای مجازی پر است از رژیم های پیشنهادی که عوارض زیادی دارند ما به شما کاهش وزن اصولی را پیشنهاد می کنیم ماه و روزهای پایانی سال جنب و جوش برای خانه تکانی و انجام کارهای عقب افتاده بیشتر می شود.
این روزها کم نیستند افرادی که برای خرید لباس های نوروزی به مغازه های مختلف مراجعه می کنند و وقتی در اتاق پرو با سایزشان مواجه می شوند از خیر خرید می گذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


می پرسید چرا؟ چون اضافه وزن باعث شده نتوانند مدل دلخواهشان را انتخاب کنند. اگر شما هم از این مشکل رنج می برید نگران نباشید، چون به کمک چند توصیه ساده طی روزهای پایانی سال می توانید بین دو تا سه کیلو وزن کم کنید. البته بهتر است این لاغر شدن برای نوروز انگیزه خوبی باشد تا در سال جدید با اصلاح سبک زندگی تان، تغذیه مناسب و تحرک بیشتر به تناسب اندام برسید.
از فیبرها و موادغذایی دیرهضم استفاده کنید
هرچه می‌خواهید بخورید، از نوع دیرهضم آن بخورید. کربوهیدرات‌های دیرهضم مانند نان‌های سبوس‌دار و برنج قهوه‌ای را جایگزین انواع سفیدشان کنید.
این مواد غذایی دیرهضم، انرژی خود را به‌آرامی در خون آزاد می‌کنند و درنتیجه کمتر به شکل چربی ذخیره خواهند شد. علاوه بر این، شما را بیشتر سیر نگه می‌دارند.
کاهش وزن سریع
دور مواد غذایی بی‌ارزش را خط بکشید
مواد غذایی بی‌ارزشی مانند قند و شکر، سوسیس و کالباس، سس مایونز، نوشیدنی‌های مصنوعی و پرکالری هیچ ارزشی برای شما نخواهند داشت.
پیاده روی کنید
پیاده روی و تمرین هوازی را برای از دست دادن وزن انجام دهید. 45 دقیقه پیاده روی در صبح 160 کالری دریافتی شما را می سوزاند.
پیاده روی و کاهش وزن
نوشیدن چای سبز
نوشیدن چای سبز به کاهش وزن کمک می کند. اگردر طول روز سه یا چهار فنجان چای سبز بنوشید ، سوخت و ساز بدن خود را افزایش می دهید و وزنتان سریع تر کاهش می یابد.
خوردن میوه و سبزی
خوردن میوه و سبزی را در اولویت برنامه غذایی تان قرار دهید. میوه ها و سبزی ها حاوی فیبر بالایی هستند و حس سیری طولانی مدت ایجاد می کنند. در واقع فیبرها از چند جهت روی گرسنگی تاثیر می گذارند.
آنها برخی مواد مغذی لازم برای بدن را تامین می کنند و اشتهای کاذب ناشی از کمبود این ریزمغذی ها را از بین می برند، میزان جویدن را افزایش می دهند که با افزایش بزاق دهان و شیره های گوارشی به بزرگ شدن معده و افزایش حس سیری می انجامد و این که باعث کاهش میزان قدرت جذب روده می شوند.
در این میان شما می توانید میوه ها و سبزی ها را به روش های متفاوتی در رژیم غذایی روزانه خودتان بگنجانید؛ از سالاد میوه گرفته تا سینی مزه سبزیجات. فقط کافی است به یک کتاب آشپزی گیاهی مراجعه کنید و با مصرف انواع میوه و سبزی از شر اضافه وزن تان که ناشی از خوردن کالری های اضافی است، خلاص شوید.
رژیم کاهش وزن سریع
آب زیاد بخورید
خوردن آب زیاد شما را در طول اجرای رژیم، سرحال‌تر و با نشاط تر نگه می‌دارد.
همچنین با مصرف حداقل 8 لیوان آب در روز، معده شما پر خواهد شد و احساس سیری بیشتری خواهید داشت. آب زیاد طراوت پوست شما را نیز حفظ خواهد کرد.
استرس را کنار بگذارید تا بهتر وزن کم کنید.
استرس با آزادسازی هورمون‌های خاصی در بدن، فرآیند چربی سوزی را کند خواهد کرد. این اتفاق نیز مانع بزرگی برای لاغری تا عید است؛ چراکه فرصت کم باقی‌مانده تا نوروز، شاید در شما استرس ایجاد کند.
خوب بخوابید
آیا می دانید یکی از بزرگ ترین اسرار کاهش وزن خواب خوب است.اگر حدود هشت ساعت در روز بخوابید شانس کم کردن اضافه وزن خود را افزایش داده اید.
برای این که بتوانید کاهش وزن قابل ملاحظه ای داشته باشید مصرف فیبر را افزایش دهید چون فیبرموجب جذب چربی بدن و کاهش سطح کلسترول بد در خون و سم زدایی می شود.
گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

لاغری موضعی با لیزر
میخوای اقامت دائم ترکیه بگیری؟شمارتوثبت کن
چاپ و تولید ساک دستی کاغذی،پارچه ای
انواع سی‌دی‌ بازی اورجینال به بهترین قیمت
جامع‌ترین فروشگاه‌اینترنتی محصولات‌دیجیتال
فروش ویژه آدیداس تا 70% تخفیف
برای ورزش درخانه دنبال یک وسیله مناسبی؟
تخمین قیمت خانه با کد پستی
یک پیشنهاد عالی برای کوتاه قدها
فروش ویژه محصولات باشگاهی
تجربه ورزش هوازی بااین دستگاه رو ازدست نده
سرمایه گذاری درترکیه/وکلای رایگان

تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...) سایر مطالب ورزشی
بیوگرافی آنتونی استوکس بازیکن جدید پرسپولیس

زندگی نامه محمد علی کلی قهرمان بکس

چند پیشنهاد ساده برای کاهش وزن تا پایان سال

4 حرکات یوگا برای از بین بردن درد دوران قاعدگی

8 تمرین چربی سوزی برای داشتن بازوهای متناسب و زیبا برای خانم ها

بیوگرافی پیام نیازمند بازیکن فوتبال

بیوگرافی کریستین اوساگونا بازیکن جدید تیم پرسپولیس

آموزش تصویری شنا پادوچرخه

بیوگرافی امیر ارسلان مطهری

بیوگرافی یحیی گل‌ محمدی + تصاویر یحیی گل‌ محمدی

ورزش زومبا برای لاغری و تناسب اندام

بهترین رژیم های غذایی برای کاهش وزن
سایر مطالب ورزشی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برای کاهش وزن میوه و سبزی مواد غذایی اضافه وزن پیاده روی آب زیاد وزن کم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

به نقل از مهر از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898619

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • راهکار هایی برای کنترل اشتها
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیش دیابتی ها چه کارهایی انجام دهند؟ | راهکارهایی برای کاهش سطح قند خون
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند