Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:46:47 GMT

مردم گام اول را محکم برداشتند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۸۵۰۳

ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: مردم بار دیگر با حضور باشکوه خود بر حمایت خود از نظام صحه بگذارند و اینکه دشمنان ببینند و بدانند که این نظام مردمی است و بیشاز قبل ناامیدتر شوند و دوستان ما امیدوارتر؛ مردم گام اول را محکم برداشتند.

حجت الاسلام یوسف جمالی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: مردم با حضور باشکوه و بابصیرت خود نشان دادند که در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت و حامی جدی این نظام هستند و در مسیر شهدا و سردار عزیز، حاج قاسم سلیمانی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم گام اول را محکم برداشتند و این پیامی بود برای همه دوستان و دشمنان و مقدمه ای برای حماسه دوم که حضور مردم پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشتشان است.

وی افزود: مردم بار دیگر با حضور باشکوه خود بر حمایت خود از نظام صحه بگذارند و اینکه دشمنان ببینند و بدانند که این نظام مردمی است و بیشاز قبل ناامیدتر شوند و دوستان ما امیدوارتر.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به راه های نشان دادن اقتدار ایران اسلامی خاطرنشان کرد: ان شالله در درجه اول حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و در درجه دوم انتخاب اصلح؛ انتخاب آن کسی که صلاحیت بیشتری دارد و با موازینی که مقام معظم رهبری اعلام کردند تطبیق بیشتری دارد. اینها هزیینه نظام را کم می کند، این راه مقاومت و استکبارستیزی است و قطعا دشمنان ما در محاسبات خود به این نتیجه خواهند رسید که محاسباتشان اشتباه بوده و راهی جز کرنش در مقابل مردم شریف انقلاب اسلامی ندارند.

امام جمعه موقت بوشهر در پاسخ به ویژگی های انتخاب درست به ایسنا گفت: یکی از مهم ترین این ویژگی ها ایمان به خداوند متعال و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت و نگاه به سرمایه های درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نگاه به جوانان و دست های توانای جوانان این مرزوبوم، زنان و مردانی که می توانند مملکت ما و ایران اسلامی ما را با عزت روزافزون و بهتر از قبل به پیش ببرند.

حجت الاسلام جمالی ادامه داد: ویژگی دوم اعتقاد به مقاومت است، مقام معظم رهبری فرمودند گر چه مقاومت هزینه هایی دارد اما قطعا هزینه مقاومت از سازش کمتر است لذا باید اعتقاد قلبی داشته باشد نه اینکه تنها در زبان باشد و سوم هم خدمت، خدمت و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و تواضع در برابر اراده مردم است.

این مصاحبه تکمیل می شود...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حضور باشکوه ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه تفوق گفتمان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را اثبات کرد

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنج‌شنبه در دیدار آقای زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تجلیل از رشادت‌های گروه‌های مقاومت در غزه در برابر جنایات دشمن صهیونیستی و همچنین تقدیر و تاکید بر وحدت گروههای فلسطینی تصریح کرد: امروز غزه صحنه غلبه و پیروزی ایستادگی، مقاومت و ایمان مردم فلسطین در مقابل صفحه تاریک، ظلمانی و مملو از جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تفوق گفتمانی گروه‌های مقاومت و مردم غزه در اثبات گزینه ایستادگی و مقاومت به عنوان تنها گزینه مقابله با سبوعیت و جنایتگری رژیم غاصب صهیونیستی بویژه برای نخبگان سیاسی دنیا و همچنین دروغ بودن شکست‌ناپذیری این رژیم، تصریح کرد: مردم غزه اثبات کردند که این رژیم به هیچ قانون، معاهده بین‌المللی و اصول انسانی در هیچ سطحی پایبند نیست.

رئیسی با بیان اینکه فلسطین به همان دلیل که حق حیات دارد حق مقاومت نیز دارد تاکید کرد: هرکس مقاومت فلسطینی را رد کند در واقع حق حیات فلسطین را رد کرده است.

رییس جمهور با تأکید بر راهبرد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جریان مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه، از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در عمل به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین گلایه کرد و با اشاره به ابعاد گسترده ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی کشورها و دولت‌های اسلامی مدعی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را به اثبات رسانده و نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند.

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید به دولت و ملت ایران و قدردانی از پشتیبانی‌های بی‌دریغ ملت ایران از آرمان‌های جریان مقاومت و پایداری و ایستادگی مردم غزه، یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و تصربح کرد: امروز ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و هم‌پیمانان آن بویژه آمریکا را غافلگیر کرده است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمایت‌های محور مقاومت از ملت فلسطین نیز قدردانی کرد و افزود: این پشتیبانی و حمایت کم‌نظیر علاوه بر ارتقای روحیه و انگیزه در دل مردم غزه و مجاهدان فلسطینی، حاوی این پیام مهم بود که ملت فلسطین در مبارزه با دشمن صهیونیستی تنها نیست.

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه تفوق گفتمان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را اثبات کرد
  • رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • قالیباف: از جبهه مقاومت پشتیبانی می‌کنیم
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|حسین سرآبادانی
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • شعار سال جهت حرکت کلی نظام و کشور را مشخص خواهد کرد