Web Analytics Made Easy - Statcounter

این جشنواره به یادبود شهدای مقاومت و گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در هفت رشته تیمی و انفرادی والیبال، فوتسال، فوتبال دستی، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی برگزار شد.

در این جشنواره ورزشی ۶۸ ورزشکار از کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد و موسسه ها و نهادهای ایرانی مستقر در عراق به مدت دو هفته با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد و تیم های برتر رشته های مختلف امروز چهارشنبه در آیینی با حضور «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با اهدا جایزه و حکم قهرمانی تجلیل شدند.

مسجدی در سخنانی در جمع ورزشکاران برتر گفت که سرداران سلیمانی و ابومهدی دو همسنگر و شهیدی هستند که برای یک هدف و آرمان مبارزه کردند و مزد مجاهدت های خود را با شهادت کسب کردند.

برچسب‌ها تنیس ایرج مسجدی عراق قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس ایرج مسجدی عراق قاسم سلیمانی تنیس ایرج مسجدی عراق قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اجلاسیه و مراسم یادواره شهدای ارتش است.
این اجلاسیه امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلا‌ح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد