Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهر کربلای معلی و زائران حرم امام حسین(ع) بیش از 40 سال شاهد بارش برف در این شهر نبودند.

به گزارش ایکنا؛ هفته جاری در حالی مردم کربلای معلی شاهد بارش برف در این شهر بودند که کودکان، نوجوانان و حتی جوانان و میانسالان این شهر تاکنون تجربه‌ای از بارش برف در شهرشان نداشتند و افرادی که در این شهر بارش برف را به خاطر می‌آورند این اتفاق را متعلق به بیش از 40 سال پیش می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش برف در حرم امام حسین(ع) تصاویری جذاب و البته بسیار متفاوت در حرم امام حسین(ع) و بین‌الحرمین ایجاد کرد که در نوع خود بسیار دینی است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بارش برف حرم امام حسین ع کربلای معلی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران امیری در سخنانی با اشاره به بارندگی‌های گسترده و طوفان‌زای روزهای اخیر در سطح استان، اظهار داشت: وزش باد شدید همراه با رعدوبرق در مناطقی از شهرهای الیگودرز، کوهدشت، نورآباد و چگنی باعث شکسته‌شدن و واژگونی چندین تیر برق شد.

وی گفت: این اتفاق خسارات زیادی به تجهیزات و شبکه‌های برق وارد کرد و منجر به قطع برق ۲۰۰ روستا در این شهرستان‌ها شد.

مدیر شرکت توزیع برق لرستان، افزود: باتوجه‌به شرایط بحرانی ایجاد شده در این روستاها، ۲۰ اکیپ شامل گروه‌های اتفاقات، عملیات و تعمیرات، به همراه کارشناسان و تکنسین‌ها، به روستاهای بدون برق و حادثه‌دیده اعزام شدند.

امیری، بیان داشت: علی‌رغم شرایط نامساعد جوی و وضعیت بسیار بحرانی، با تلاش شبانه‌روزی همکاران، تمام روستاهای خسارت‌دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن برق‌دار شدند.

کد خبر 6063915

دیگر خبرها

  • وضعیت سد کرج پس از بارش‌های اخیر
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • برق روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • روایت نور؛ از ابتدا تا انتهای سفر عاشقی به کربلای ایران
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری استان در بارش‌های اخیر
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر