Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان آغاز این رقابت‌ها را مشخص نکرده و شنیده‌ها حاکی از آن است که این رقابت‌ها به احتمال زیاد اواسط فروردین ماه و یا اوایل اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: احتمال برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند قوت گرفت

اگر مسابقات جام ملت‌ها فروردین ماه برگزار شود مشکلی وجود نخواهد داشت، اما اگر بنا باشد AFC این رقابت‌ها را در اردیبهشت ماه برگزار کند، مشکلاتی را برای کشور‌ها به وجود خواهد آورد. زیرا اردیبهشت ماه همزمان است با آغاز ماه مبارک رمضان و بیشتر تیم‌هایی هم که در جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کنند، مسلمان هستند و ممکن است کشور‌ها را با کمی مشکل رو به رو کند. کشور‌هایی مثل ایران، بحرین، کویت، لبنان، عربستان، ازبکستان، اندونزی و عمان از جمله کشور‌های مسلمان قاره آسیا هستند و ممکن است حضور در جام ملت‌ها، آن هم در ماه رمضان برای این کشور‌ها کمی سخت باشد.

مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ قرار است از ۲۲ شهریور ماه در کشور لیتوانی آغاز شود، رقابت‌های جام ملت‌ها در کشور‌های اروپایی، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه به پایان رسیده و تکلیف تیم‌های صعود کرده به مسابقات جام جهانی مشخص شده، اما هنوز تکلیف مسابقات جام ملت‌ها در قاره آسیا مشخص نشده و معلوم نیست که کدام کشور‌ها در رقابت‌های جام جهانی حضور پیدا  می کنند.

بیشتر بخوانید: جلسه سازمان لیگ فوتسال با ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی پلی آف

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال جام ملت های آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا جام ملت های آسیا رقابت های جام اردیبهشت ماه رقابت ها مسابقات جام ماه برگزار جام ملت ها جام جهانی کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود

مهران برخورداری ملی پوش المپین استان در ترکیب تیم ملی تکواند کشور مان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام می‌شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل با شرکت بیش از ۵۰۰ تیم در حال برگزاری است
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • مسابقات فوتسال جام رمضان خاش
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد به کار خود پایان داد
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان