Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@10:27:13 GMT

تمسخر ترامپ توسط جو بایدن

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۹۵۶۷

تمسخر ترامپ توسط جو بایدن

 

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز، «جو بایدن» نامزد رقابت های مقدماتی برای کسب نامزدی حزب «دموکرات» آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گوید این حزب با نامزدی شخصیت کارتونی «میکی ماوس» هم در برابر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی این کشور بخت پیروزی دارد.

معاون «باراک اوباما» در دوران ریاست جمهوری چهل و چهارمین رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» گفت: «من قبول نمی کنم که بگوییم یکی از نامزدهای دموکرات ممکن است شکست بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم که ما می توانیم میکی ماوس را هم در مقابل رئیس جمهور (ترامپ)نامزد کنیم و بخت پیروزی داشته باشیم.»

سخنان جو بایدن در حالی بیان می شود که شماری از مدیران کارزارهای پیشین حزب دموکرات هشدار داده اند که این حزب با نامزدی «برنی سندرز»، سناتور چپگرای ایالت «ورمونت» در برابر دونالد ترامپ نمی تواند کاخ سفید را از جمهوریخواهان پس بگیرد.

این در حالی است که برنی سندرز در اولین رقابت انتخاباتی در ایالت «آیووا» پس از «پیت بودجج» و با اختلاف تنها یک دهم درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. نظرسنجی ها نیز نشان می دهد که برنی سندرز در ایالت نیوهمپشایر از رقبای خود پیشی گرفته است.

برنی سندرز در سال ۲۰۱۶ در ایالت نیوهمپشایر با فاصله زیاد (۲۳ درصد) «هیلاری کلینتون» را شکست داده بود. انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در ایالت نیوهمپشایر روز سه شنبه برگزار شد.

جو بایدن در نظرسنجی های انجام شده در نیوهمپشایر پس از برنی سندرز، پیت بودجج، شهردار سابق ساوت بند، امی کلوبشار، سناتور ایالت مینه سوتا و به همراه الیزابت وارن، سناتور ایالت ماساچوست در جایگاه چهارم قرار دارد.

سخنان روز سه شنبه جو بایدن در مورد بخت میکی ماوس برای شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان ماه) باعث شد تا نام این شخصیت کارتونی در شبکه اجتماعی توئیتر ترند شود.

شرکت «والت دیزنی» شخصیت محبوب میکی ماوس را در سال ۱۹۲۸ خلق کرد. میکی ماوس در سال ۱۹۷۸ به اولین شخصیت کارتونی تبدیل شد که ستاره ای مخصوص در پیاده روی مشاهیر هالیوود پیدا کرد. ستاره ای نیز در این پیاده رو در سال ۲۰۰۷ به دونالد ترامپ تعلق گرفت.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد: ایران به دلیل ضعف دولت واشنگتن به اسرائیل حمله کرد.

به گزارش مهر، رییس جمهور سابق آمریکا این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهورآمریکا در حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اراضی اشغالی تا حدی مقصر است.

نامزد فعلی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فقدان رهبری از سوی جو بایدن باعث جسورتر شدن تهران شده است!

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که حملات ایران به این دلیل انجام شد که آمریکا ضعف زیادی نشان می‌دهد.

ترامپ درباره عدم حمایت بایدن از اقدام نظامی تل آویو علیه تهران گفت: نقطه ضعفی که ما نشان دادیم، غیرقابل باور است و اگر من بر سر کار بودم این اتفاق نمی افتاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است