Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:38:55 GMT

شمشیربازان به فکر رزرو بلیت توکیو در ورشو

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۹۶۴۴

شمشیربازان به فکر رزرو بلیت توکیو در ورشو

تیم ملی شمشیربازی ایران با قرار گرفتن در بین ۴ تیم برتر جام جهانی لهستان می تواند سهمیه المپیک خود را قطعی کند.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی شمشیربازی که می تواند یکی از امیدهای مدال آوری ایران در المپیک ۲۰۲۰ هم باشد، در روزهای ابتدایی اسفندماه در ورشوی لهستان کار خود را در جام جهانی آغاز می کند.


البته به جز این مسابقات ۲ مرحله دیگر از رقابت های جام جهانی در فاصله یک ماه و نیم آینده برگزار می شود که این ۳ رویداد تعیین کننده تیم های راه یافته به المپیک ۲۰۲۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمشیربازان ایرانی که با کسب سهمیه تیمی می توانند در بخش انفرادی هم در توکیو به مصاف رقبای خود بروند، با توجه به امتیازاتی که تاکنون کسب کرده اند،‌ در ورشو می توانند بلیت توکیو را رزرو کنند.


تیم ملی شمشیربازی ایران که همواره جزو ۵، ۶ تیم برتر جهان در سال های اخیر بوده، اگر بتواند در لهستان بین ۴ تیم برتر مسابقات قرار بگیرد، سهمیه المپیک خود را قطعی خواهد کرد.

شمشیربازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شمشیربازی تیم ملی شمشیربازی جام جهانی تیم برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.   روز گذشته و در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم و شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستادند و فینالیست شدند.   در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر نجمه خدمتی در رده پنجم ایستاد و شرمینه چهل امیرانی نیز هفتم شد. پیش از این در تفنگ ۱۰ متر ایران توسط شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه خود را برای حضور در المپیک کسب کرده بود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد