Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:36:08 GMT

شبی که لئو مسی فرمانده بارسلونا بود (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۰۰۷۴

صحبت های لیونل مسی بین نیمه دیدار برابر بتیس، انگیزه بازیکنان بارسلونا برای پیروزی را افزایش داده است.


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به برتری رئال مادرید مقابل اوساسونا، بارسلونا در ابتدای هفته چاره ای جز پیروزی مقابل بتیس نداشت و اگر این اتفاق رخ نمی داد، فاصله آنها با صدر جدول به شش امتیاز می رسید. اما بارسلونا بر خلاف انتظارات بازی را خوب آغاز نکرد و در نهایت با شکست 1-2 در نیمه اول راهی رختکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شبکه مووی استار با انتشار ویدئویی کوتاه از راهروی استادیوم ویامارین، نشان داد که لیونل مسی خطاب به دیگر بازیکنان صحبت کرده و از آنها می خواهد در نیمه دوم نمایش بهتری ارائه دهند.

 

لیونل مسی خطاب به بازیکنان می گوید: "گوش کنید، گوش کنید، ما باید در نیمه دوم به گل برسیم. بیایید در نیمه دوم مانند روزهای دیگر خوب بازی کنیم. باید در کنار هم بمانیم و این باعث می شود ما تبدیل به تیمی قدرتمندتر شویم."

 

سرخیو بوسکتس، دیگر بازیکن باتجربه بارسلونا نیز با تصدیق صحبت های لیونل مسی می گوید: "همین است، ما باید در نیمه دوم حتما به گل رسیده و پیروز شویم."

 

در نهایت به نظر می رسد صحبت های این دو ستاره قدیمی بارسلونا روی دیگر بازیکنان این تیم اثر گذاشته، زیرا بلوگرانا در نیمه دوم تبدیل به تیمی متفاوت شده و در نهایت توانست با نتیجه 2-3 بتیس را مغلوب کند که هر سه پاس گل را نیز لیونل مسی ارسال کرد.

 

لیونل مسی بارسلونا سرخیو بوسکتس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا سرخیو بوسکتس نیمه دوم لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس