Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کاظمی گفت: همزمان با دهه فجر امسال دیدار با خانواده شهدا و جانبازان آغاز شده و تا ۲۲ اسفندماه امسال ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: سال گذشته بنا به دستور استاندار زنجان نهضت دیدار با خانواده سه هزار شهید استان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی کاظمی ادامه داد: امسال هم با دستور استاندار سرکشی به خانواده جانبازان در کنار دیدار با خانواده شهدا در دستور کار قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور نهضت دیدار با جانبازان از اول دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده است و تا 22 اسفندماه ادامه دارد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در دهه فجر سرکشی به خانواده های شاهد و جانبازان در شهرستان ها با حضور استاندار زنجان انجام شد، گفت: دیدار با جانبازان 75 درصد نیز جزو برنامه‌های این مقام اجرایی در زنجان است.

 

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دیدارها در قالب طرح دیدار با فجر آفرینان و جانبازان انجام می‌شود.

 

کاظمی دیدار با خانواده های شاهد و جانبازان را از افتخارات مدیران خواند و گفت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم از اینرو لازم است تا با سرکشی به خانواده این بزرگواران دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

 

دیار غواصان دریادل در دوران انقلاب استان زنجان 29 شهید و شهیده تقدیم نظام اسلامی کرده است.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان فرهنگ ایثار و شهادت دیدار با خانواده شهدا دیدار با خانواده سرکشی به خانواده استان زنجان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا