Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@09:22:09 GMT

وضعیت مصدومیت قائدی امروز مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۰۳۸۸

صراط:

مهدی قائدی مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال ایران در دیدار مقابل الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا، مصدوم شد. ستاره هفته‌های اخیر استقلال با توجه به شرایط خوبی که داشت، در غیاب شیخ دیاباته توانسته بود نقش پررنگی داشته باشد، اما مصدومیت او باعث نگرانی کادر فنی و هواداران شده است.

به گزارش میزان در ابتدا کوفتگی عامل مصدومیت او عنوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی‌ها، مصدومیت همسترینگ برای مهاجم استقلال مطرح شد که ظاهرا هنوز چیزی به صورت دقیق اعلام نشده و قرار است امروز (چهارشنبه) میزان مصدومیت و دوری بازیکن استقلال از میادین مشخص شود.

استقلال در نیم فصل اول در ابتدای مسابقات شیخ دیاباته مهاجم مالی خود را چند هفته به دلیل مصدومیت از دست داد که نتیجه‌اش غیبت او در دربی رفت بود. در ادامه داریوش شجاعیان و محسن کریمی رباط صلیبی پاره کردند. اتفاقی تکراری که فصل گذشته هم آن را تجربه کرده بودند.

سیاوش یزدانی هم به دلیل مصدومیت در بازی با سپاهان در نیم‌فصل اول چند ماهی دور از میادین است. عارف غلامی، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی دیگر مصدومان استقلال هستند که با اضافه شدن مهدی قائدی تبدیل به یک تیم کامل شده‌اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مصدومیت قائدی استقلال لیگ قهرمانان آسیا صراط شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف

به گزارش فرارو و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد