Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سایپا از مشتریان این گروه خودروسازی به دلیل تاخیر ناخواسته در تحویل برخی خودرو‌ها که به دلایل مشکلات باقی‌مانده از مدیریت‌های گذشته و شرایط تحریمی و اقتصادی موجود ایجاد شده، عذرخواهی کرد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم تحویل ۴۰۰ هزارمین محصول سایپا در سال ۹۸ گفت: امروز توانستیم با تلاش و همت مجموعه همکارانم در گروه سایپا، ۴۰۰ هزارمین خودرو را تحویل مشتری دهیم که این امر نشان می‌دهد ادعای عدم تحویل یا تحویل قطره چکانی خودرو توسط خودروسازان به بازار نادرست، ناآگاهانه و کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به فراهم آمدن امکان تولید حدود ۳ هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو در پارس خودرو افزود: ترخیص این قطعات از گمرک که از دوران قبل از تحریم مانده بود با تلاش و پیگیری فراوان صورت گرفت و با همکاری برخی قطعه‌سازان داخلی، پارس خودرو تولید تعداد محدودی از محصولات رنو را آغاز کرد تا پس از تولید، براساس عدالت، رعایت حق هر مشتری و اولویتِ ثبت‌نام در اختیار مشتریان قرار گیرد.

مدیرعامل گروه سایپا اظهار کرد: برای تامین انتظارات هموطنان و ایجاد تنوع در سبد محصولات، با برگزاری گردهمائی زنجیره تامین، هماهنگی‌های لازم برای آغاز تولید انبوه نخستین محصول پلتفرم SP۱۰۰ سایپا را فراهم آورده‌ایم تا از سال آینده وارد بازار شود.

سلیمانی با بیان اینکه صنعت خودروسازی در برخی مقاطع زمانی دچار کاستی‌ها و اشتباهاتی در انتخاب مسیر درست بوده وگرنه می‌توانست شرایط بهتری نسبت به وضعیت فعلی داشته باشد، افزود: علاوه بر برخی تصمیمات غیرصحیح که در درون صنعت اتخاذ شده، نگاه و رویکرد بیرونی به این صنعت نیز صحیح نبوده و این صنعت قربانی نگاه‌های مغرضانه، غیرکارشناسی و غیراقتصادی شده است.

وی افزود: آنچه صنعت خودرو بیش از هر چیز دیگری در حال و آینده به آن نیازمند است، اجرای صحیح و سریع سیاست‌ها و برنامه‌های اصلاحی در درون صنعت و حمایت هوشمندانه از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط بیرونی است که می‌تواند روند رو به توسعه را در این حوزه تداوم بخشد.

مدیرعامل سایپا افزود: در شرایطی که صنعت خودرو سخت‌ترین دوران خود از نظر محدودیت‌های بین‌المللی را تجربه می‌کند، می‌توان این تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد و رویکرد‌های اصلاحی در صنعت خودرو را به گونه‌ای بنیان نهاد که با هر تهدید و تنگنای دیگری دچار بحران نشود.

سلیمانی در ادامه گفت: مردم شریف ایران شایسته خودرو‌های بهتری از نظر کیفیت و امکانات هستند و تلاش برای ارتقاء کیفیت و افزایش تیراژ تولید کوچکترین وظیفه‌ای است که می‌توان برای خودروسازان متصور بود.

وی اضافه کرد: متاسفانه در گروه خودروسازی سایپا وارث بی‌تدبیری‌ها، مشکلات و معوقات فراوانی بوده‌ایم که اصلاح و حل آن‌ها نیازمند چندسال فعالیت مستمر بود، اما به لطف الهی در یکسال گذشته بخشی از این معضلات را حل کرده‌ایم و تلاش شبانه‌روزی برای رفع نقص‌ها و کمبود‌های باقیمانده را نیز ادامه می‌دهیم.

وی افزود: سایپا با اتخاذ رویکردی تحول‌گرایانه در حوزه توسعه محصول و طراحی خودرو‌های جدید و به روز، ۸ محصول جدید را در سه سال آینده روانه بازار می‌کند.

مدیرعامل سایپا از مشتریان این گروه خودروسازی به دلیل تاخیر ناخواسته در تحویل برخی خودرو‌ها که به دلایل مشکلات باقی‌مانده از مدیریت‌های گذشته و شرایط تحریمی و اقتصادی موجود ایجاد شده، عذرخواهی کرد و با تشکر از صبوری و همراهی آن‌ها گفت: علاوه بر افزایش تولید و تحویل خودرو‌ها در ماه‌های اخیر، ایجاد تنوع در سبد محصولات و ارتقاء کیفیت خودرو‌ها را آغاز کرده‌ایم و به زودی شاهد نتایج مثبت آن برای مردم و مشتریان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عذرخواهی مدیرعامل سایپا مدیرعامل سایپا دلیل تاخیر صنعت خودرو خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی در همایش روز ملی گندم و نان و تجلیل از فعالان زنجیره تولید نان در استان گفت: به‌ منظور تأمین نیروی کار ماهر هنرستانهای جوار صنعت در استان راه اندازی می شود.

جوادکرمی افزود: برنامه ریزی برای داشتن نیروی کار ماهر در واحد های اقتصادی از ملزومات پیشرفت است و استان به این نیروها نیاز ویژه دارد چرا که نیروی کار غیر ماهر بهره وری را کاهش می دهد.

کرمی اظهارکرد: درصدد هستیم هنرستانهای جوار صنعت تأسیس شود و این موضوع مطالعه و کارشناسی شده و به همت استاندارآذربایجان‌غربی هم اکنون به مرحله اجرا نزدیک می شود.

وی، با بیان اینکه پارسال بیش از یک میلیون تن گندم در استان تولید شد، گفت: این استان در تولید گندم به رتبه پنجم کشوری دست یافته است که یک جایگاه مطلوب در کشور محسوب می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی افزود: در بخش توزیع و کارخانجات و در روند تولید نان مدیریت بهینه لازم بود و در این راستا رتبه بندی کارخانه ها مورد توجه قرار داده شد و سهمیه بندی شکل گرفت و مقرر شده است این ارزیابی ها هر شش ماه بررسی شود و اگر واحدی این الزامات را رعایت نکند، اقدامات لازم انجام شود.

کرمی تصریح کرد: در بخش نانوایی ها نیز در بحث تولید و توزیع نان اقداماتی انجام و قرار شد در این راستا صدور مجوزها با اهلیت سنجی انجام شود چرا که برخی افراد در ارومیه چندین نانوایی دارند اما حتی خود این افراد در این استان زندگی نمی کنند.

وی اضافه کرد: برای کاهش صفهای نان و مدیریت زمان شهروندان نانوایی های آزاد پز در استان فعالیت می کنند و تلاش بر این است که با مشارکت خود مردم نتایج مطلوبی اخذ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی، به خریدتضمینی گندم هم اشاره کرد و گفت: تلاش می شود در این زمینه بهتر از سال قبل مشارکت دستگاههای مربوطه و گندم کاران را داشته باشیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی هم گفت: در سال گذشته روزانه ۹ میلیون قرص نان از انواع لواش، بربری، سنگک توسط چهار هزار و ۷۶۱ واحد نانوایی دراستان پخت و تحویل شهروندان شده است.

امید زینالی افزود: پارسال به صورت ماهانه و بطور میانگین برای هر نفر بابت تأمین نان مبلغ سه میلیون و ۷۷۰ هزار ریال یارانه برای نانوایان به صورت مستقیم و روزانه پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: روزانه ۱۱ هزار و ۳۸۳ تن گندم طی دو هزار و ۳۰۰ محموله به مراکز خرید تحویل شده است و از این میزان به طور متوسط روزانه یکهزار و ۱۰۶ تن معادل ۲۷ هزار و ۶۵۰ کیسه آرد تولید و به پیمانکار برای تحویل به نانوایی ها در ۲۰ شهرستان استان تحویل شده است.

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت