Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار از مرحله گروهی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به تساوی برابر الشرطه عراق رسیدند تا بدین منظور فرهاد مجیدی پس از بازگشت شاگردانش از اربیل عراق به تهران تصمیم بگیرد به آنها استراحت دو روزه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان آبی پوش پایتخت با صلاحدید فرهاد مجیدی دیروز و امروز تمرین نمی کنند و قرار است دور جدید تمرینات خود را از روز پنج شنبه از سر بگیرند.

استقلالی‌ها قرار است روز ۲۸ بهمن ماه برابر الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های آسیایی به میدان بروند که شاگردان مجیدی فردا با حضور در زمین تمرین زیر نظر مربیان خود آماده این بازی می‌شوند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان ساعت ۱۹ به وقت تهران در ورزشگاه جابربن احمد در شهر کویت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت مصدومان استقلال از زبان پزشک تیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس

صالح مصطفوی، مربی سابق استقلال و تیم امید ایران، امروز سه‌شنبه ۷ فروردین، در جلسه تمرین استقلالی ها حاضر شد و مهمان آبی های پایتخت بود.

مصطفوی پیش از این چند سال در کادر فنی استقلال حضور داشت و در لیگ بیست‌ویکم همراه با این تیم قهرمان شد. مصطفوی در استقلال و اتحاد کلباء سابقه همکاری با فرهاد مجیدی را دارد.

کد خبر 840912 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • مدافع تیم ملی فوتبال از دیدار مقابل هنگ کنگ محروم شد
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال
  • چرخش سریع استقلال مقابل قلعه‌نویی؛ نظر آبی‌ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!