Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@05:32:52 GMT

صید ماهیان استخوانی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۱۱۵۱

صید ماهیان استخوانی

صید پّره یا تور گستر یکی از قدیمی ترین روشهای صید ماهیان استخوانی از جمله ماهی سفید در حاشیه جنوبی دریای خزر می‌باشد .در این روش یک سر توری که معمولاً ۱۰۰۰ متر طول و ۷ الی ۱۰ متر ارتفاع دارد توسط قایق چوبی بزرگی در دریا به شکل حرف U انگلیسی گسترده می‌شود و سر انتهایی تور با فاصله حدوداً صد متری از نقطه اولیه به ساحل باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر سوراخ‌های تور پّره به اندازه‌ای می‌باشد که تنها ماهیان بالغ را صید کرده و بنابراین در حفظ ذخایر آبزیستی و بچه ماهی‌ها بسیار مؤثر می‌باشد. پس از گذشت مدتی تور از سر انتهایی آن توسط تراکتور به داخل ساحل کشیده شده و جمع می‌گردد. در نتیجه ماهیانی که داخل تور به دام افتاده‌اند به تدریج به سمت ساحل هدایت شده و توسط صیادان جمع‌آوری می‌گردند. صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی صید ماهیان استخوانی

منبع: آنا

کلیدواژه: صید ماهیان استخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد غرق شده مرد کرجی در دریای آستارا

عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح شنبه با رؤیت جسمی بر روی آب در داخل طرح ساحل سفیر امید آستارا توسط صیادان بومی جسد به ساحل انتقال داده شده و به نیروی انتظامی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های به عمل آمده معلوم شد جسد مربوط به مرد ۶۸ ساله ساکن کرج است که پس از گذاشتن کت و شلوار خود در ساحل با لباس‌های زیرین به داخل دریا رفته و غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: جسد جهت بررسی و سیر مراحل قانونی به اداره پزشکی قانونی انتقال یافت.

کد خبر 6083738

دیگر خبرها

  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • فعالیت‌های نظارتی مزارع آبزیان استان بوشهر به بخش خصوصی واگذار شد
  • پیدا شدن جسد پیرمرد کرجی در آستارا
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا
  • کشف جسد غرق شده مرد کرجی در دریای آستارا
  • رشد ۱۲ درصدی صید کیلکا ماهیان دریای خزر
  • صادرات ۲۰ تن ماهی قزل آلای لرستان به خارج از کشور
  • صید کیلکا ۱۲ درصد افزایش یافت
  • آغاز فعالیت مرکز بزرگ تکثیر ماهیان گرمابی در شهرستان عنبرآباد
  • پروژه پرورش ماهیان دریایی و پرورش میگو اجرایی می‌شود