Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@22:44:03 GMT

معرفی بهترین تورهای ارزان نوروز 99

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۱۳۷۷

نزدیک سال نو هستیم و هیچ چیزی بهتر از سفر نمی‌تواند خستگی سال 98 را از تن بیرون کند. از طرفی خیلی هم دلتان نمی‌خواهد هزینه کنید و هرچه تلاش کرده‌اید را صرف سفر کنید. در چنین شرایطی یکی از بهترین گزینه‌هایی که پیش رویتان قرار دارد، شرکت در تورهای ارزان نوروز 99 است. کایت تورهای ارزان قیمتی را برای نوروز 99 شما در نظر گرفته تا لحظات خوشی را برایتان رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به معرفی بهترین تورهای اقساطی، تور طبیعت گردی و همچنین تور کویر خواهیم پرداخت که می‌توانید از میان آن‌ها بسته به شرایطی که دارید، انتخاب کنید و سفری دل‌چسب و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. کایت، این امکان را برای شما فراهم کرده تا سال جدید را با لحظاتی خوشایند آغاز کنید.

تورهای اقساطی

تورهای اقساطی یکی از انواع تورهای مسافرتی به شمار می‌رود که متناسب با شرایط افراد مختلف طراحی شده است. تورهای اقساطی این امکان را به همه اقشار جامعه می‌دهند تا تجربه سفری دل‌چسب را داشته باشند و همچنین باعث می‌شود افراد بیشتری بتوانند ایام نوروز را مسافرت بروند. شرایط چنین تورهایی کمی متفاوت است. درواقع در شرایطی که می‌خواهید اقدام به خرید تورهای اقساطی کنید، باید 7 روز کاری پیش از تاریخ سفرتان، پروسه خرید تور و فراهم کردن مدارک آن را به طور کامل انجام داده باشید. بازپرداخت تورهای اقساطی معمولاً به صورت 4 تا 9 ماه و با کارمزد 3% می‌باشد. مدارک لازم برای خرید تورهای اقساطی شامل تعدادی چک به ازای هر قسط، اصل پرینت گردش سه ماه اخیر حساب، کپی کارت ملی و شناسنامه، قبض تلفن محل سکونت، کپی پاسپورت و تکمیل فرم خدمات گردشگری می‌باشد.

تور طبیعت گردی

تور طبیعت گردی نوروز را نمی‌توان با هیچ تور طبیعت گردی در هیچ زمان دیگری از سال مقایسه کرد. فصل بهار، حال و هوای عید و تازه شدن طبیعت، این‌ها همه دلایل بسیار مهمی است که چرا باید در تور طبیعت گردی نوروز شرکت کنید. اگر تاکنون چنین تجربه‌ای نداشته‌اید، نوروز 99 را غنیمت بشمارید و جهت شرکت در تور طبیعت گردی اقدام کنید. آب و هوا، تعداد روزهایی که می‌توانید مسافرت کنید و جنب و جوش مردم در ایام نوروز، از جمله دلایلی است که افراد را به شرکت در تورهای طبیعت گردی تشویق می‌کند. ایران دارای جغرافیا و آب و هوایی است که در فصل بهار به طور خاص، شما این امکان را پیدا می‌کنید که به هر کجای آن می‌خواهید سفر کنید و از سفرتان لذت ببرید. این تورها بسته به کیفیت و خدماتی که به شما ارائه می‌کنند از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند که بسته به شرایطی که دارید، می‌توانید آزادانه انتخاب کنید.

تور کویر

تور کویر که به گوشتان می‌خورد احتمالاً یاد آرامش، سکوت و شب می‌افتید. البته که این از مشخصه‌های کویر است. این همان چیزی است که خیلی‌ها برایش سر و دست می‌شکنند و منتظر می‌شوند زمان مناسبش برسد و در تور کویر شرکت کنند و از آن لذت ببرند. تجربه آرامش و سکوت کویر را نمی‌توانید هر جایی تجربه کنید و چیزی نیست که به راحتی بتوانید از کنارش عبور کنید. اگر باور نمی‌کنید، یک بار در تور کویر شرکت کنید، آن وقت خواهید دید بهترین سفر عمرتان خواهد بود. اگر علاقه‌مند به عکاسی باشید که دیگر همه چیز بر وفق مرادتان خواهد بود. شب‌های کویر کاملاً مناسب عکاسی است و فکر نکنم کسی را پیدا کنید بتواند از شب‌های کویر بد بگوید. البته با شرکت در تور کویر شما این امکان را دارید تا از تفریحاتی همچون شترسواری، موتورسواری و تماشای ستارگان لذت ببرید. تا دلتان بخواهد در این کشور می‌توانید کویرهای بکر و بسیار زیبایی پیدا کنید که هرکدامشان ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. پیشنهاد می‌کنیم حتماً در تور کویر شرکت کنید و لحظاتی را به زندگی‌تان بیفزایید که شاید هرگز دیگر مشابه آن را تجربه نخواهید کرد.


در این مطلب به معرفی بهترین تورهای ارزان داخلی در نوروز 99 پرداختیم. در صورتی که در مورد هرکدام از مطالب ارائه شده سوالی دارید و یا می‌خواهید از قیمت تورهای نوروز مطلع شوید، پیشنهاد می‌دهیم وارد سایت کایت به نشانی www.kite.ir شده و یا با کارشناسان آژانس هواپیمایی کایت به شماره 02175097700 تماس حاصل فرمایید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تور ایران گردی تور طبیعت گردی تور ارزان معرفی بهترین تورهای تور طبیعت گردی تورهای اقساطی تورهای ارزان شرکت در تور شرکت کنید خرید تور نوروز 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم ایران بر دستان کودکی در قلب کویر طبس به حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم

این روز‌ها ملت غیور ایران از پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرارت اسرائیل بسیار خرسند و خوشحال هستند هر کدام به شکل‌های گوناگون این خوشحالی را ابراز کردند و از نیرو‌های مسلح کشورمان حمایت کردند.

کودکی در قلب کویر طبس با گرفتن پرچم ایران بر دستانش از عملیات غرورآفرین "وعده صادق" حمایت کرد این لحظه زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و فیلمی به نمایش گذاشته است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: صادق شبانی - خراسان جنوبی

بیشتر بخوانید:

زنگ وعده صادق در دبستان قاسمی بخش بند پی غربی نواخته شد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  • سیراب شدن کویر کرمان در بهار
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • ناریجه؛ کترینگ و تهیه غذا در زمینه سفارش‌گیری غذای سازمانی
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • پرچم ایران بر دستان کودکی در قلب کویر طبس به حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • بهترین شهر دنیا برای بازدید با پای پیاده معرفی شد
  • معرفی بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز