Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@22:12:31 GMT

جاده قدیم همدان - ساوه نیازمند ایمن‌سازی است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۱۹۲۴

جاده قدیم همدان - ساوه نیازمند ایمن‌سازی است

تین نیوز

رییس پلیس راه استان همدان گفت: جاده قدیم همدان - ساوه ناایمن بوده و نیاز به اجرای طرح‌های عمرانی برای ایمن‌سازی دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: چهاردرصد از سوانح فوتی و جرحی استان همدان در جاده قدیم همدان - ساوه از حدفاصل سه راهی ساوه تا بالای گردنه دخان رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با وجود چند نوبت مکاتبه با اداره راهداری برای ایمن سازی این جاده اما تاکنون اقدامی برای ایمن سازی این جاده صورت نگرفته است بنابراین در هنگام ترسیم کروکی سوانح  ۵۰ درصد این اداره مقصر شناخته می شود.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: امروز نیز بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با پشت کامیون در جاده قدیم همدان - ساوه، سرنشین جلو در دم جان باخت و راننده و سرنشین عقب این خودرو به شدت مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان سوانح پلیس راه، رعایت نکردن فاصله طولی، تردد با سرعت غیرمطمئنه و لغزندگی سطح جاده عامل بروز این سانحه جاده ای بوده است.

وی گفت: هم اینک تمامی جاده های برون شهری این استان باز بوده و تردد در آن جریان دارد اما برخی از نقاط جاده ها دچار یخ زدگی و لغزندگی شدند.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: روز گذشته ۲ دستگاه تریلر حامل سوخت بنزین در کیلومتر ۱۴ جاده نهاوند - بروجرد واژگون و به مدت ۱۶ ساعت این مسیر مسدود شد.

سرهنگ عزیزی توضیح داد: این دو کامیون سوخت را از پالایشگاه اراک بارگیری کرده بودند که ابتدا یکی از آنها واژگون شده سپس دیگر خودرو برای پیشگیری از برخورد با این کامیون، خودرو را به سمت دیگر جاده هدایت کرده که این وسیله نقلیه هم به یکباره واژگون می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال بروز انفجار وجود داشت از شرکت پخش فرآورده های نفتی برای تخلیه سوخت این خودروها درخواست کمک شد اما آنها همکاری نکردند در نهایت این ۲ وسیله نقلیه توسط جرثقیل جابجا شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده قدیم همدان ساوه رییس پلیس راه استان همدان جاده قدیم همدان برای ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد

ملانوری مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران یزد گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد. 

وی افزود: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.
 
ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.
 
ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری