Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی گفت: یک خیر ایلامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساخت ۵ واحد مسکونی برای خانواده های مددجوی چند معلولی این نهاد مشارکت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر کل بهزیستی استان ایلام صبح امروز(۲۳ بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک فرد خیر اهل شهرستان ایوان از توابع این استان در احداث پنج واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای عضو چند معلول مشارکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«زهرا همتی» تصریح کرد: دکتر شهروز رستمی از خیران استان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تعهد پرداخت ۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در احداث این مجموعه مسکونی مشارکت می کند.

 

مدیرکل بهزیستی استان ایلام یادآور شد: در نشستی که با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضا مجمع خیران مسکن ساز در شهرستان ایوان تشکیل شد، این فرد خیر تعهد پرداخت این مبلغ کمک را اعلام کرد.

 

وی اظهار کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 165 متر مربع که از سوی مسکن و شهرسازی اهدا شده، ساخته و از سوی سازمان بهزیستی کشور نیز برای احداث هر واحد ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

 

همتی با تقدیر از اقدام ارزشمند این خیر و سایر کمک ها در ساخت این واحدهای مسکونی، خاطرنشان کرد: ساخت این واحدها برای نخستین بار توسط خیرین استانی انجام که امید است شاهد کمک سایر افراد خیر برای کمک به مددجویان زیر پوشش باشیم.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: واحد مسکونی معلول ایلام واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد از پروژه‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد از سایت‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید ضمن ارزیابی روند ساخت پروژه‌های ۱۲۴ واحدی در فاز ۲، ۱۹۶ در فاز ۲ و ۱۳۴ واحدی در فاز ۳ شهرک مهرگان، دستورات مقتضی لازم را به منظور تسریع در اتمام پروژه‌های فوق خطاب به مدیران مربوطه صادر کرد.

نظری در حاشیه این بازدید اظهار کرد: سه سایت در حال احداث فوق از مجموع میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

کد خبر 6080116

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام