Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز چهارشنبه در روستای گدم‌آباد برگزار شد، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس درسخنانی گفت: علاوه بر بهره‌برداری از ۸۵۰ واحد مسکونی، امروز عملیات اجرایی طرح هادی در ۵۴ روستا و افتتاح طرح هادی در ۶ روستای "چکر عطا بهلکه، حاج قلیچ، خیرخواجه سفلی و علیا، قیزلر و دماغ" نیز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی الله رضایی ارزش مجموع این پروژه ها را ۷۱۲ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و سیل اعلام کرد و گفت: هزار و ۶۲۹ خانوار از مزایای این طرح ها بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: امسال عملیات اجرایی فاز نخست ۱۰۷ پروژه طرح هادی روستایی در گنبدکاووس با هزینه پیش بینی شده ۲۴۰ میلیارد ریال شروع شد که تا الان ۵۳ طرح پایان یافته و از امروز عملیات اجرایی مرحله نخست طرح هادی در ۵۴ روستای دیگر این شهرستان آغاز می‌شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین مراسم با قدردانی از تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در عمران روستایی و همچنین بازسازی و احداث واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل روزهای آغازین امسال این شهرستان توسط این نهاد و ستاد معین استان خراسان رضوی، گفت: سیاست کلی دولت تدبیر و امید در راستای منویات رهبری انقلاب هم توجه به روستاهای محروم و عمران و آبادانی آنها است.

عبدالقدیر کریمی افزود: هزینه کرد افزون بر ۷۱۲ میلیارد ریال طرح عمرانی و مسکن درمناطق روستایی، مُهر تاییدی بر این سیاست دولت است که با وجود مشکلات و تنگناهای مالی و اقتصادی، از همه ظرفیت موجود برای اجرایی کردن آن استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: اخیرا نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرده، علاوه بر ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای ساخت مسکن روستایی مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال هم کمک بلاعوض پرداخت می‌کند که درشرایط اقتصادی فعلی کشور، اقدامی قابل تجلیل است.

کریمی همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم گنبدکاووس در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با یادآوری از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۲۵۶ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۱۰ هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال دراین شهرستان و اشتغالزایی ۹۶۰ نفر، گفت: این میزان پروژه و اعتبار هزینه شده برای آن معادل یک سوم پروژه‌های دهه فجر استان گلستان بود.

همچنین دراین مراسم رییس ستاد معین استان خراسان رضوی در بازسازی مناطق سیلزده گنبدکاووس نیز گفت که برای بازسازی هزار و ۳۷۸ واحد مسکونی سیلزده این شهرستان که ۶۵۰ واحد آن افتتاح شده و نیز تعمیر سه هزار و ۶۱۳ واحد مسکونی و هزار و ۸۴۸ واحد معیشتی درمجموع هزار و ۱۸۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۴۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.

علیرضا قوچانیان بابیان اینکه از کمک‌های بلاعوض پرداخت شده به واحدهای سیلزده گنبدکاووس، ۸۴۰ واحد مسکونی هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال توسط جمعیت هلال احمر بوده است، افزود: علاوه بر این ۱۸۲ هزار و ۵۰۰ پاکت سیمان به واحدهای سیلزده این شهرستان، اهدایی مقام معمظ رهبری داده شده است.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم، عملیات اجرایی مرحله دوم طرح هادی روستای گدم آباد آغاز و ۶۵۰ مین واحد مسکونی بازسازی شده از سیل امسال گنبدکاووس در این روستای بزرگ که حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد، افتتاح شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان خراسان رضوی تسهیلات بانکی جمعیت هلال احمر سیل سیمان انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیات اجرایی بلاعوض پرداخت میلیارد ریال واحد مسکونی میلیون ریال طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد

نوبخت اژدری عزم سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم را جدی ذکر کرد و گفت: این طرح‌ها در حال حاضر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست که به تدریج تکمیل شده و در چند مرحله تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

او افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۹۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم زمینه اشتغال ایجاد شده و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن نیز به توان تولید بخش استان اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزایش ظرفیت واحد‌های تولید کشاورزی استان را رویکرد جدید سازمان تحت مدیریت خود اعلام و اضافه کرد: بررسی کارشناسی نشان می‌‍دهد که ۲۹ طرح مهم کشاورزی استان شرایط فنی و کارشناسی لازم برای تحقق این هدف را دارند.

اژدری اظهار کرد: با افزایش ظرفیت این طرح‌ها نیز برای تعداد ۹۰ نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال ایجاد شده و توان تولید بخش نیز به میزان ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن افزایش خواهد یافت.

او همچنین افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص تکمیل و بهره‌برداری از پایاب سد خدا آفرین در سطح ۲۹ هزار هکتار صورت گرفته که پس از بهره‌برداری از این پروژه کلیدی و مهم، به میزان یک میلیون تن به مجموع تولیدات کشاورزی استان اردبیل اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ایجاد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۵ هزار نفر را از جمله مزیت‌های این طرح ذکر کرد و گفت: عملیات تکمیل این طرح نیز با اختصاص بودجه مورد نیاز آغاز شده است.

اژدری در ادامه توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای را از جمله رویکرد‌های جدید توسعه بخش کشاورزی در این استان طی سال جاری اعلام کرد و افزود: در این زمینه تکمیل و آغاز بهره‌برداری از ۴۱۲ هکتار واحد گلخانه در دستور کار قرار گرفته است.

او بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های گلخانه‌ای در سال جاری ۵۶ هزار تن به میزان تولیدات کشاورزی استان افزوده شده و برای تعداد یک هزار و ۳۷۰ نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌شود.

اژدری فعال سازی ۳۸ واحد راکد و نیمه‌فعال، توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی، احداث باشگاه ورزشی، توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از دیگر برنامه‌های اولویت‌‍دار سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای نیل به اهداف شعار سال عنوان کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲