Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا می‎گوید یک گروه ۵ نفری که از مرز آمریکا و مکزیک عبور کرده بودند به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا دچار حادثه شدند و ۳ نفر از آن‌ها جان خود را از دست دادند. تاریخ انتشار: 12:38 - 23 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۷۸۵ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ سرمای هوا باعث شده تا ۳ مهاجر که از مرز آمریکا و مکزیک عبور کرده بودند، جان خود را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایندیپدنت، گرو‌هی از مهاجران که  روز دوشنبه گذشته از مرز مکریک خود را به «سن دیگو» رسانده بودند به دلیل سرمای هوا و بارش  شدید برف جان خود را از دست دادند.
به گفته سخنگوی اداره گمرگ و حفاظت مرزی آمریکا، این حادثه در نزدیکی کوه «لاگونا» در سن دیگو، کالیفرنیا رخ داده است.
«ان بی سی» گزارش داده است که خودرو‌های گشت مرزی آمریکا روز دوشنبه گزارشی دریافت کردند مبنی بر اینکه ۵ نفر در منطقه محافظت شده La Posta Indian نیاز به کمک پزشکی دارند.
سازمان هواشناسی آمریکا روز دوشنبه برای منطقه «سن دیگو» در کالیفرنیا بارش برف سنگین و دید کم پیش بینی کرده بود.
گشت مرزی سن دیگو گزارش داد که ۲ نفر از گروه  ۵ نفره مهاجران نتوانستند از برف جان سالم به در ببرند.
پس از گذشت ۲ ساعت نیرو‌های نجات به منطقه اعزام شدند، اما در نهایت این ۳ مهاجر جان خود را از دست دادند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که سالانه صد‌ها مهاجر که خود را به مرز آمریکا می‌رسانند جان خود را از دست می‌دهند.   فعالان حقوق مهاجران تخمین می‌زنند که در حدود ۱۰ هزار مهاجر از سال ۱۹۹۴ تا کنون که قصد عبور از مرز مکزیک و آمریکا را داشتند جان خود را از دست دادند.
مقامات در اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا در سال مالی ۲۰۱۹، ۷۶ هزار و ۲۰ مهاجر زیر سن قانونی را در مرز آمریکا و مکزیک دستگیر کردند که در مقایسه با سال ۲۰۱۸ رکورد زده و ۵۲ درصد افزایش داشته است.   بیشتر بخوانید:  افزایش ۵۵ درصدی مرگ مهاجران در مرز‌های آمریکا «اجساد مهاجران مدفون شده کشف شدند»

در سال مالی ۲۰۲۰ که از اکتبر ۲۰۱۹ آغاز شده تاکنون ۵ مهاجر در بازداشتگاه مهاجران آمریکا جان خود را از دست داده اند.

شمار مهاجران بازداشت شده در آمریکا در دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» و در پی اتخاذ سیاست «تحمل صفر» به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

اداره مهاجرت و گمرک آمریکا در سال گذشته ۵۱۰۸۵۴ مهاجر را دستگیر کرد؛ تعداد مهاجران دستگیرشده در سال ۲۰۱۸، رقم ۳۹۶۴۴۸ نفر بوده است؛ دولت آمریکا همچنین در سال‌های اخیر بازداشتگاه‌های مهاجران را در جنوب این کشور افزایش داده و اداره آن‌ها را به شرکت‌های امنیتی خصوصی واگذار کرد.

فقدان مراقبت‌های پزشکی و بی توجهی به سلامت جسم و روان مهاجران که منجر به وقوع مرگ و میر‌های زیادی از سال ۲۰۱۷ شده، سبب شکل گیری موج انتقاد علیه دولت ترامپ شد.

بیش از ۵۴ هزار مهاجر براساس قوانین مهاجرتی آمریکا ناچارند چند ماه را در مکزیک بمانند تا به درخواست آنان رسیدگی شود.

گزارش‌های حقوق بشری نشان می‌دهد تنها در ماه اکتبر بیش از ۳۴۰ مورد گزارش عمومی از تجاوز، آدم ربایی و شکنجه در میان حوادثی بوده که مهاجران در مکزیک به دلیل انتظار برای دادگاه تجربه کردند.

وزارت بهداشت، درمان و خدمات انسانی آمریکا در اواخر ماه گذشته اعلام کرد در حدود ۱۳۵ کودک در بازداشتگاه‌های مرزی زندانی هستند که با خانواده‌های خود به مرز آمریکا رسیدند و اکنون در این کشور تنها مانده‎اند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ جان خود را از دست دادند حفاظت مرزی آمریکا مرز آمریکا و مکزیک روز دوشنبه سن دیگو ۳ مهاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سید محمد مهدی سجادی در تشریح این خبر، افزود: در پی گیر افتادن یک دستگاه لودر در سیلاب در کیلومتر ۷۵ محور خاش به ایرانشهر سه نفر جان باختند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری پلیس راه خاش به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: این حادثه، سه جان‌باخته داشت که نیروهای عملیاتی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی افراد جان‌باخته را به عوامل قضائی حاصل در محل حادثه تحویل دادند.

این سه نفر اهل خراسان شمالی، قم و طبس بودند که به منظور کمک به همکاران گرفتار در سیل با یک دستگاه لودر رفته بودند و در اثر شدت سیل لودر واژگون شد و هر سه نفر جان باختند.

کد خبر 6079790

دیگر خبرها

  • پاکستان اخراج پناهجویان افغانستانی را متوقف کند
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • فیلم | سیل در فرودگاه دبی پرواز ها را لغو کرد
  • سازمان ملل: بیش از ۱۰ هزار زن در غزه جان باختند
  • تحویل ۹۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهر امیرکبیر
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • جان باختن ۱۷ نفر در عمان بر اثر سیل + فیلم
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • هشدار مکزیک به شهروندانش؛ اسرائیل را ترک کنید