Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسری به حواشی به وجود آمده در خصوص سرنگ ها واکنش نشان داد.

طرفداری- مدیر رسانه‌ای تیم گل گهر سیرجان، توضیحاتی را در خصوص پیدا شدن سرنگ مصرف شده در رختکن تیم تراکتور ارائه داد.

به گزارش فارس، تیم تراکتور در هفته نوزدهم لیگ برتر مهمان گل‌گهر بود و توانست در دقایق پایانی، بازی باخته را با نتیجه تساوی عوض کند اما مهمترین اتفاق پیرامون این بازی، پیدا شدن سرنگ‌های مصرف شده در رختکن تیم تراکتور بود که سروصدای زیادی به پا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر افسری مدیر رسانه‌ای تیم گل‌گهر در این خصوص گفت:

این اتفاق نه به باشگاه گل‌گهر و نه به هیأت فوتبال استان کرمان مربوط می‌شود. باشگاه ما چنین رفتاری را تایید نمی‌کند و هیأت فوتبال استان هم به آن واکنش نشان داد. بعد از بازی هم در سیرجان نبودم که این ماجرا را پیگیری کنم چون به تهران رفتیم و نمی‌دانم این اتفاق واقعی بوده یا ساختگی، اما در هر صورت اگر اتفاقی هم افتاده باشد بر عهده مسئول رختکن و فردی که  آنجا کار می‌کرده، است.

افسری ادامه داد:

هنوز فرصت نکرده‌ام با سرپرست با مسئول دیگری از تیم تراکتور صحبت کنم و ببینم نظر آن‌ها چیست اما به اعتقاد من تیمی که در لیگ برتر است، اگر هم این کار را هم انجام بدهد وسایل خودش را جمع می‌کند. تیم‌های لیگ یکی و لیگ دویی هم اگر زمانی برای بازیکنانشان از آمپول‌های تقویتی یا مسکن استفاده کنند، هنگام خروج از رختکن آن‌ها را جمع می‌کنند، چه برسد به تیمی که نامدار است و در لیگ برتر بازی می‌کند.

مدیر رسانه‌ای تیم گل گهر در مورد اینکه چه زمانی متوجه این اتفاق شده‌اند، گفت:

ما روز بعد از بازی متوجه این ماجرا شدیم، چون بعد از مسابقه در شوک بازی و بسیار ناراحت بودیم و حتی گوشی‌های خودمان را هم خاموش کرده بودیم. روز بعد در فضای مجازی فیلم آن را دیدم و در همان لحظه هم اولین برداشتم این بود که اگر هم تیمی چنین کاری کند، مدرکی از خودش به جا نمی‌گذارد. به هرحال این اتفاق به اداره کل ورزش جوانان استان مربوط است، چون آن نفری که در ورزشگاه امام علی سیرجان کار می‌کند نیروی باشگاه یا هیات فوتبال نیست اما باشگاه گل‌گهر پیگیر است که اگر چنین کاری را انجام داده حتما برخورد جدی با او صورت بگیرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شده در رختکن تیم تراکتور باشگاه گل لیگ برتر سرنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود

مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • طالبان حاضر است آب را هدر بدهد اما آب به ایران نرسد | ماجرای تلخ انحراف عمدی بخش عمده‌ای از آب‌های مشترک ایران و افغانستان به سمت شوره‌زارها!
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان