Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شوشتر اسامی نهایی افراد تایید صلاحیت شده برای انتخابات یادزهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شوشتر و گتوند را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، حسین پنبه‌دانه‌پور، فرماندار شوشتر صبح امروز در شوشتر، اظهار کرد: از مجموع ۳۲ نفر ثبت‌نام کرده ابتدایی، در مراحل بررسی شورای محترم نگهبان، ۱۹ نفر صلاحیت‌شان تایید و به عنوان کاندیدای این دوره از مجلس معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افراد تایید صلاحیت‌شده توسط شورای نگهبان را به شرح ذیل اعلام کرد:


۱- مرضیه اسدی، ۲- اسماعیل تقی‌پور بیرگانی، ۳- رمضان حسینی‌پناه ۴- سهراب گیلانی ۵- محمد ذوالفقاری ۶- صادق انصاری ۷- علی بنی‌عگبه ۸- پرویز جعفری خالص ۹- عباس نوری ۱۰- سید مهدی حسینی ۱۱- مسلم همتیان ۱۲- نادر محمدشوشتری ۱۳- سید محمد سادات‌ابراهیمی ۱۴- مرتضی یزدان‌پناه ۱۵- فاطمه سعدی ۱۶- مهین سعدی آل‌کثیر ۱۷- منصور سلیمانی‌راد ۱۸- ایرج منجزی ۱۹- بهروز حسین‌زاده

رئیس حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند اظهار کرد: از بیست و چهارم بهمن ماه به مدت یک هفته تبلیغات نامزدها آغاز می‌شود و در روز اول اسفندماه به پایان رسیده و ممنوع خواهد بود. همچنین جمعه دوم اسفند ماه در سراسر کشور اخذ رای انجام خواد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا شوشتر انتخابات مجلس شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخابات98 انتخابات حوزه انتخابیه تایید صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباه مبلغ جرایم رانندگی افزود: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را مبنی بر فرهنگ سازی و توجه مردم عزیز به ضوابط رانندگی می دانیم ولی عده ای هستند که با عدم رعایت ضوابط از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز و ... موجبات ایجاد مشکل برای خودشان و دیگران را فراهم می کنند. بنابراین برابر شرایط قانونی جرایم رانندگی به روز و اعلام خواهد شد.

وی افزود: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی  در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نشست جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • کاهش چشمگیر تورم قم در سال گذشته