Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرآیند ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضاییه؛ اعزامی اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معاونت منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد: فرآیند ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضائیه؛ اعزامی اردیبهشت ماه آغاز شد و در حال حاضر فقط مشمولین اعزامی اردیبهشت ماه مجاز به ثبت نام هستند و زمان ثبت نام مشمولین متقاضی امریه اعزامی ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ از امروز مورخ ۹۸/۱۱/۲۳ آغاز گردیده و تا ساعت ۱۶:۰۰ بعد از ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۳۰ پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، استان‌هایی که قابل دسترسی نیستند، سهمیه امریه آن‌ها به اتمام رسیده و به هیچ وجه امکان پذیرش و ثبت نام اعزام اردیبهشت ماه در استان‌های مذکور وجود ندارد.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضائیه به نشانی www.amrie.qazahrm.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در هنگام ثبت نام فیلدها را با دقت کامل تکمیل کرده و سپس کلیه مدارک اعلام شده را به صورت یکجا در یک فایل pdf پیوست کنید.

شایان ذکر است در خصوص افرادی که ثبت نام‌شان کامل نبوده اقدامی میسور نیست. در خصوص دوره بعدی اعزام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سربازی قوه قضاییه امریه سربازی مشمولین خدمت ثبت نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه اعزامی اردیبهشت ماه قوه قضائیه آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ برنامه ویژه سالروز شکست آمریکا در طبس

دبیر ستاد گرامیداشت ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس گفت: به مناسبت فرارسیدن پنجم اردیبهشت ماه ۱۲۰ برنامه عمومی ویژه این ایام برنامه‌ریزی شده که ۲۳ برنامه شاخص و محوری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس اظهار داشت: سرهنگ پاسدار علی خبازی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتفاق پنجم اردیبهشت سال 1359  در صحرای طبس، برای مردم ایران فراموش نشدنی و به یاد ماندنی است؛ روزی که یکی از پیچیده‏ ترین عملیات‌‏های نظامی آمریکا با شکست روبه ‏رو شد. 

دبیر ستاد گرامیداشت 5 اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس تأکید کرد: رویداد طبس می‏تواند عظمت الهی و امدادهای غیبی را برای مردم آشکار کند. ماجرای طبس، یکی از رسواترین توطئه‏‌های آمریکا بر ضد انقلاب اسلامی است، زیرا شیطان بزرگ با تمامی توان و بهره‌‏گیری از دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین امکانات نظامی و با تدارک همه ‏جانبه و هماهنگی همه عوامل داخلی و خارجی به ایران آمده بود. 

خبازی اشاره کرد: به مناسبت فرارسیدن پنجم اردیبهشت ماه 120 برنامه عمومی ویژه این ایام برنامه‌ریزی شده که 23 برنامه شاخص و محوری است. این برنامه‌ها در بازه زمانی دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا 7 اردیبهشت ماه سالجاری در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: دیدار با ائمه جمعه، مسابقات و همایش‌های ورزشی، ویژه برنامه سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس با حضور خانواده شهید محمد منتظر قائم، یادواره خانگی شهدا ومراسمات یادبود شهید محمد منتظر قائم، نشست‌های بصیرتی، برپایی نمایشگاه ابرهه، آئین شکرگزاری، ایستگاه صلواتی، نواختن زنگ استکبار ستیزی، افتتاح چند پروژه عمرانی، محافل و برنامه‌های قرآنی، رونمایی از 54 اثر تولید شده در رویداد ملی افول ابرهه و ویژه برنامه گرامیداشت شکست آمریکا در سر درب باغ گلشن بخشی از برنامه‌های شاخص این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت (فیلم)
  • ببینید | مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت
  • مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت + فیلم
  • اجرای ۱۲۰ برنامه ویژه سالروز شکست آمریکا در طبس
  • آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد