Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: دولت در سال‌های ۹۶ تا ۹۸ برای رسیدگی به حوزه معیشت و اشتغال روستاها اقدامات خوب و موثری را انجام داده است که حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای روستاهای استان مازندران تخصیص و تامین منابع صورت گرفت.

کامران اصغری در مراسم چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و چهلمین روز درگذشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که صبح امروز در شهرستان نکا با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین این شهرستان، مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و کارگران کارخانه سیمان مازندران در محل این کارخانه برگزار شد، با تسلیت رحلت آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران اظهار کرد: ایشان در طول عمر پر برکت و با عزتشان چه در مبارزه با رژیم ستمشاهی چه در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مسئولیت‌های مختلف منشا آثار و برکات زیادی برای مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بی شک فقدان آیت الله طبرسی در عرصه‌های مختلف، ضایعه‌ای بزرگ برای استان به شمار می‌آید و غم در گذشت آن مرد خدا برای همه مردم ولایتمدار مازندران، گران و سنگین است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: تلاش و همت مسئولان نظام، دولت در حوزه اقتصادی به ویژه اشتغال بر کسی پوشیده نیست و اهمیت و توجه به حل موضوع اشتغال در دستور کار همه مسئولان کشور و استان قرار دارد.

اصغری با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: مقاومت مردم ایران سبب شد تا بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور حل شود و تجربه هشت سال جنگ تحمیلی،  مصداق بارزی از نقش مردم در پیروزی کشور به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: رونق تولید و ایجاد اشتغال به عنوان اولویت نخست مسئولان نظام جمهوری اسلامی و دولت تعیین شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: زمانی به رونق تولید دست پیدا می‌کنیم که اعتقاد وجودی و واقعی به تمام ظرفیت‌های کشور و استان داشته باشیم.

اصغری خواستار ارتقای فرهنگ کارآفرینی و کارگری در جامعه در راستای تحقق رونق تولید شد و گفت: دولت در سال های ۹۶ تا ۹۸ برای رسیدگی به حوزه معیشت و اشتغال روستاها اقدامات خوب و موثری را انجام داده است که حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای روستاهای استان مازندران تخصیص و تامین منابع صورت گرفت.

وی اظهار کرد: منابعی که در استان مازندران از گلوگاه تا رامسر برای افراد روستایی و غیرروستایی، شبکه‌ها و نواحی صنعتی، اشتغال خرد و متوسط و همه فعالیت های که منجر به ایجاد اشتغال شده است، کمترین انحراف منابع را داشته‌ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه تمام همت و تلاشمان باید در حوزه مسائل اقتصادی و حل مشکلات اشتغال باشد، ادامه داد: جشن برگشت فعالیت واحدهای تولیدی در مازندران برگزار شد که حدود ۱۲۰ واحدی که در طول چهار سال گذشته غیرفعال بودند به عرصه تولید برگشتند.

اصغری با اشاره به اینکه با تلاش همه مسئولان فرهنگ کارآفرینی را در استان مازندران گسترش دهیم، خاطرنشان کرد: جوانان دنبال پشت میز نشستن نباشند و وارد عرصه کار و کارآفرینی شوند.

وی گفت: باید از  ظرفیت و منابع خدادادی مازندران در حوزه گردشگری و کشاورزی بهترین استفاده را ببریم و در حوزه اشتغال فعال‌تر عمل کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران یادآور شد: در سال گذشته ۱۷ هزار پرونده حوزه کارگری و مشاغل سخت در استان رسیدگی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کار و رفاه اجتماعی مازندران استان مازندران جمهوری اسلامی مدیرکل تعاون ۵۰۰ میلیارد رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص پنج هزار میلیارد ریالی مسئولیت اجتماعی نفتی‌ها در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،محمد هادی ایمانیه با اشاره در دیدار با وزیر نفت افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به دارالسلام شیراز به عنوان یکی از قدیم‌ترین آرامستان‌های جهان اسلام اختصاص یافت و به همین میزان اعتبار برای رفع مشکلات حرم سید علا الدین حسین (ع) کمک شد.

وی ادامه داد:مصوبه دولتی حل مشکلات شاهچراغ هم پیشتر گرفته شده و در روز‌های آینده پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است
  • اختصاص پنج هزار میلیارد ریالی مسئولیت اجتماعی نفتی‌ها در شیراز
  • اشتغال زایی، اولین آورده توسعه معادن کوچک برای اقتصاد