Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه گفت: چنین چیزی صحت ندارد و نرخی معین برای اخذ عوارض از مسافرینی که قصد تردد از این آزاد راه را دارند تعیین نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شایعه ای در خصوص اخذ عوارض 50 هزاتومانی از مسافرینی که قصد داشتند به صورت آزمایشی از فاز یک آزاد راه تهران_شمال به سمت شمال کشور حرکت کنند در فضای مجازی و توسط برخی از کانال های غیر رسمی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع آگاه در شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: چنین چیزی صحت ندارد و نرخی معین برای اخذ عوارض از مسافرینی که قصد تردد از این آزاد راه را دارند تعیین نشده است.

وی ادامه داد: همچنین برای تردد به صورت آزمایشی نیز هیچ رقمی تعیین نشده و ادعای اخذ عوارض 50 هزارتومانی از اساس کذب است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهران شمال عوارض آزاد راه تهران شمال اخذ عوارض 50 تعیین نشده آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن در خصوص بزرگراه‌های خطرناک شهر تهران اظهار داشت: آمارها حکایت از آن دارد که فراوانی بزرگراه‌ها در بحث تصادفات بیشتر است.

وی گفت: بزرگراه آزادگان رتبه اول تصادفات عابران پیاده را داراست و بعد از بزرگراه آیت الله سعیدی و سپس بزرگراه شهید همت؛ سه محور بزرگراهی در بحث تصادفات عابران پیاده هستند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: قاعدتاً عابران پیادع نباید در عرض بزرگراه‌ها تردد داشته باشند ولی این موضوع را هم باید گفت که برخی از بزرگراه‌های شهر تهران به گونه ای طراحی شده که پر تردد هستند و در کنار آنها مراکز درمانی وجود داشته و نیاز به تردد دارند؛ اگرچه باید عابران پیاده به خاطر داشته باشند که فقط از پل‌های عابر پیاده و از زیرگذر ها تردد کنند حتی اگر این دور بودن آنها به قیمت پیاده روی زیاد باشد و این موضوع ارزش آن را دارد که جان آنها حفظ شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این سوال مطرح می شود که شدیدترین تصادفات عابرین پیاده در کدام معابر روی می دهد ؟ آیا در خیابان ها اتفاق می افتد و یا در عرض بزرگراهها و یا در میادین و یا در معابر فرعی و کوچه ها ؟

وی بیان داشت: آن چیزی که داده و آمارها نشان می دهد و با بررسی هایی که صورت گرفته این بزرگراهها هستند که بیشترین تصادفات عابران پیاده در آنها روی می دهد؛ چرا که آمار تصادفات فوتی شهر تهران در سال ۱۴۰۲ عدد فراوانی ۴۱ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: ۴۱ درصد از متوفیان شهر تهران در سال ۱۴۰۲ فقط عابران پیاده را تشکیل می دهند که نشان دهنده بی احتیاط بودن این دسته از افراد در عبور از معابر است.

سرهنگ جوانبخت گفت: رتبه اول تصادفات فوتی عابران پیاده شهر تهران به افراد بالای ۶۰ سال اختصاص دارد؛ چرا که هر چقدر که سن عابران بالاتر می رود توانایی های جسمی و سرعت عکس العمل نیز کم می شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: کم شدن سرعت عکس‌العمل باعث تردید در تصمیم گیری در حرکت در معابر می شود؛ خیلی از عابران مسن یک گام به جلو بر می دارند ولی در این حال احساس می کنند که دیگر نمی توانند تردد کرده و از حرکت خودروها یک ترس به جان آنها می افتد و یک گام به عقب برمی دارند.

سرهنگ جوانبخت افزود: این فرد مسن نمی داند که راننده ای که در آن مسیر در حال تردد است پیش خود محاسبه کرده که این فرد از آن مسیر رد شده است پس من می توانم از پشت سر او حرکت کرده و رد شوم.

وی گفت: همین گامی که عابر پیاده سالمند ما به عقب برداشته منجر به برخورد خودرو با وی شده و حادثه ای تلخ و ناگوار را رقم می زند.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: اگر در خانواده سالمند داریم که در سنی قرار دارد که این شرایط را دارد و کندی حرکتی دارد و نمی تواند برای ترددهای خود در معابر به موقع تصمیم گیری نماید همیشه همراه او باشیم و آموزشهای خوبی به بدهیم و اینکه از آنها بخواهیم که لباس روشن بپوشد.

وی افزود : سالمندترین فردی که در سال گذشته در شهر تهران بر اثر تصادف جان خود را از دست داد یک آقای ۹۲ ساله بوند و کوچکترین فرد نیز یک کودک ۴ ساله بود که به همراه والدین خود بوده؛ اما موارد ایمنی را رعایت نکرده و موجب فوت این کودک شدند.

کد خبر 845853 منبع: فارس برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم تصادف

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت / تردد در محورهای شمالی روان است
  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین