Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، بر اساس این شیوه‌نامه ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها باید علاوه بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود با تشکیل جلسات و کارگروه‌های تخصصی اسکان در سطح استان و نواحی برای برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هماهنگی، کنترل و نظارت اقدام کنند.

از  جمله اقدامات این شیوه‌نامه؛ رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس طرح اسکان، توجه به بهسازی و زیباسازی پایگاه‌های پذیرش، اطلاع‌رسانی لازم با نصب بنرهای اسکان در ورودی شهرها و محل‌های مناسب با رویکرد هدایت مسافرین، برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در جوار پایگاه‌های اسکان برای آشنایی بافرهنگ و سنن محلی، معرفی جاذبه‌های توریستی وگردشگری استان مربوطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگران اقدامات ذکر شده، در شیوه نامه ادارت کل آموزش و پرورش استان ها می توان به تهیه و تحویل فرم نظرسنجی از مهمانان نوروزی در حین پذیرش در پایگاه‌ها و مدارس اسکان، استفاده از سیستم نوبت‌دهی در پایگاه‌ها برای ایجاد زمینه فرصت عادلانه برای میهمانان فرهنگی و نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در همه پایگاه‌ها با رویکرد شفاف‌سازی امور مالی و واریز درآمدها به‌حساب اختصاصی دولت اشاره کرد.

شایان‌ذکر است در این دستورالعمل تعرفه اسکان طبق جدول زیر آمده است:



تعرفه مازاد بر ۵ نفر در هر کلاس به ازای هر نفر بالای ۷ سال)


*تعرفه اسکان اردوهای راهیان نور، کارکنان دولت (لشگری و کشوری و مشاغل آزاد) نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان پایگاه ها شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟

سید محمد حسینی امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اینکه برنامه هفتم چه زمانی ابلاغ می‌شود؟ گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار کرد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در مورد احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

حسینی خاطرنشان کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir