Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چناچه شما قصد نصب ساندویچ پانل و یا هر سازه دیگری را دارید لازم است قبل از نصب شرایط فنی مناسب و ایمنی برای مونتاژ پانل ها را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال تهیه نقشه طراحی یکی از مسائل با اهمیت در نصب ساندویچ پانل به شمار می‌رود. نحوه‌ی نصب ساندویچ پانل ها از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد و در کیفیت کار بسیار مهم می‌باشد لذا نصب و قرار گیری پانل ها را بایستی به شرکت‌های تخصصی و نصابانی که از دانش و تخصص کافی برخوردار هستند بسپارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله قصد داریم در مورد کلیه ابزارهایی که برای نصب ساندویچ پانل نیاز است اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

دستگاه ساندویچ پانل بر

این دستگاه متشکل از یک اره دستی و اره قطب نما می‌باشد. از دستگاه ساندویچ پانل بر به منظور برش دادن دقیق پانل ها براساس اندازه‌های درخواست شده ی مشتریان استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که به منظور اینکه به سطح پانل ها آسیبی وارد نشود بایستی با سرعت زیاد با این دستگاه کار شود.

چسب عایق ساندویچ پانل

این چسب برای پر کردن درزهای محل اتصال ساندویچ پانل های دیواری و سقفی، مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای افزایش استحکام و دوام ساندویچ پانل ها بسیار ضروری می‌باشد. لازم به ذکر است که این چسب با چسب‌های معمولی متفاوت می‌باشد و این بدان معنی است که از چسب‌های معمولی نمی‌توان استفاده کرد چراکه ممکن است به ساختار ساندویچ پانل ها آسیب جدی وارد نماید.

پیچ سرمته گالوانیزه واشر دار

پیچ‌هایی که برای نصب و اجرای ساندویچ پانل مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای اندازه‌های مختلفی می‌باشند. این پیچ‌ها متشکل از ۴ بخش می‌باشند. اولین بخش آن سرپیچ است که ظاهر آن به صورت شش ضلعی طراحی شده است. دومین بخش آن انتهای پیچ می‌باشد که به دلیل اینکه مته‌ای شکل هستند می‌تواند به راحتی باعث سوراخ شدن ساندویچ پانل ها و پروفیل‌ها شوند، سومین بخش به رزوه های پیچ اختصاص داده می‌شود و آخرین بخش واشر است که بعد از اینکه پیچ واشر سفت می‌شود قسمت سوراخ شده پر خواهد شد.

سایر لوازمی که برای نصب ساندویچ پانل احتیاج خواهید داشت به شرح زیر می‌باشند

ریسمان کار

ابزار لوله کشی

ماژیک

سشوار صنعتی:

ابزاری است که عملکرد اصلی آن تولید بادهای گرم می‌باشد. این ابزار را می‌توان جهت گرم نمودن لوله‌های پلاستیکی، کندن روکش، رنگ زدایی و خشک نمودن مورد استفاده قرار داد.

متر

اره پانل بر:

از طریق این دستگاه می‌توان صفحات پانل ها را به اندازه‌هایی که مشتریان درخواست کرده اند برش داد. این دستگاه برای تولید کنندگان پانل یکی از دستگاه‌های ضروری به شمار می‌رود.

فوم پلی یورتان:

زمانی که بخواهند تأسیسات پانل را به هم بچسبانند از این ابزار استفاده می‌نمایند.

ابزار سیم کشی برق:

از این ابزار صرفاً برای سیم کشی برق استفاده می‌کنند.

قیچی برش مفتول:

نوعی ابزار می‌باشد که جهت برش دادن انواع زنجیر، پیچ، قفل، میلگرد، فنس و قطعات فلزی مختلف استفاده می‌شود. البته برای خرید قیچی مفتول بر بایستی به کیفیت آن بسیار دقت داشته باشید چراکه وزن و استحکام قیچی بایستی برای برش دادن مناسب باشد.

گره زن دستی:

این ابزار به منظور گره زدن مفتول‌ها کاربرد فراوانی دارند.

دستگاه گره زن دستی:

این دستگاه برای گره زدن شبکه‌های مش کاربرد فراوانی دارد.

با در دست داشتن کلیه این لوازم می‌توانید یک پروژه را به نحو احسن انجام دهید. درزبندی پانل ها، چگونگی متصل کردن ناودانیها به شاسی فولادی از مسائلی هستند که در نصب ساندویچ پانل از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشند. اما به طور کلی می‌توان گفت مهمترین ابزاری که جهت نصب ساندویچ پانل ها از اهمیت خاصی برخوردار است نصابان با تجربه و متخصص هستند که بایستی در این خصوص بسیار دقت داشته باشید چراکه چناچه نصابان از تجربه کافی در زمینه‌ی نصب برخوردار نباشند به سازه‌ی شما آسیب‌های جدی وارد خواهد نمود و شما را با مشکلات جدی روبرو خواهند کرد.

وب سایت بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل یکی از سایت‌های شناخته شده ای می‌باشد که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در حوزه‌ی تولید انواع ساندویچ پانل و متعلقات آن آغاز کرده است. مهمترین هدف راه اندازی این وب سایت معرفی سازه‌های صنعتی مدرن و در اختیار قرار دادن اطلاعاتی جامع و کامل در مورد متریال به کار رفته در تولید ساندویچ پانل ها می‌باشد. لذا مشتریان با استفاده از این اطلاعاتی می‌توانند با اطمینان خاطر خرید داشته باشند. این وب سایت با ارائه خدماتی اعم از تحویل به موقع، قیمت مقرون به صرفه و محصولات با کیفیت توانسته است مورد محبوبیت عموم مردم واقع شود و در صنعت ساختمان سازی جایگاه ویژه ای کسب نماید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4851206

منبع: مهر

کلیدواژه: ساندویچ پانل ابزار برقی شرکت های خصوصی شرکت هواوی موبایل هواوی صنعت خودروسازی همراه اول گروه خودروسازی سایپا جاذبه توریستی قیمت دلار آژانس های مسافرتی سیل سیستان و بلوچستان دندانپزشکی خودروسازان بانک ملی استارت آپ اهمیت خاصی برخوردار مورد استفاده قرار داشته باشید برای نصب پانل ها برش دادن وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران در پاسخ یه عملیات جنایتکارانه، چه در حوزه سیاسی و دیپلماتیک چه در حوزه‌های دوجانبه در سطح سازمان ملل متحد مورد توجه قرار داشت. دستگاه دیپلماسی به صورت حرفه‌ای عمل کرد.

کد خبر 846294 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه سوریه سخنگوی وزارت خارجه

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم
  • عکس| تیپ خاص سپیده خداوردی و الیکا عبدالرزاقی در چین
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • آلرژی و حساسیت فصلی رو به این میوه کوچک و خوشمزه بسپارید
  • واکنش ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود