Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی : با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان ، بسیاری از طرح های افتتاح شده در حوزه زیر ساخت های توسعه در استان اجرا شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  رحمانی در آیین بهره برداری پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ، با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی را امنیت پایدار در کشور عنوان کرد و گفت:  با وجود ناامنی در بسیاری از کشور های منطقه ، ایران اسلامی به برکت خون شهدا در بالاترین درجه امنیت قرار دارد و امروز حاصل این امنیت توسعه و آبادانی کشور در بخشهای مختلف است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی  با ارائه گزارشی از افتتاح طرح های مختلف ، گفت:  در دهه مبارک فجر امسال 594 پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی در استان افتتاح و کلنگ زنی شده  و برای بهره برداری  و کلنگ زنی  این تعداد طرح در مجموع بیش از  21 هزار و 572 میلیارد ریال اعتبار هزینه و پیش بینی شده است که با بهره برداری از این پروژه ها 2 هزار و 740 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

وی در ادامه سخنان خود به افتتاح و بهره برداری از طرح های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت : از ابتدای سالجاری تا کنون با وجود مشکلات مالی و اقتصادی کشور، به مبلغ بیش از 8 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار طرح در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان به بهره برداری رسیده که این میزان اعتبار هزینه شده در این حوزه در استان کم نظیر است.

وی با اشاره به تکمیل توسعه و تکمیل زیر ساخت ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان،  اظهار داشت: توسعه زیر ساخت ها در حوزه فناوری باید منجر به اشتغال ، ثروت و رونق تولید در استان شود و در این زمینه حمایت های لازم از  سوی دولت صورت می گیرد.

رحمانی با تاکید بر اهمیت مدیریت و استفاده بهینه از ارتباطات و فناوری اطلاعات،  گفت:  بهره مندی از کسب و کار در فضای مجازی در دستور کار دولت قرار دارد و با هماهنگی دستگاه های مختلف شرایط برای رونق کسب و کار در فضای مجازی را در استان فراهم می کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارتباطات افتتاح ارتباطات زیرساخت معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی بهره برداری زیر ساخت ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات

شهریار سرداری گفت: هفت پروژه شامل راه‌اندازی سایت‌های ارتباطی جدید و ارتقای سایت‌های موجود در یک ماه گذشته از امسال در نقاط مختلف روستایی استان تکمیل شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: پیش‌تر مجوز احداث و ارتقای ۳۵۹ سایت ارتباطی در نقاط مختلف استان اردبیل از سوی وزارتخانه به اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ شده بود که بر اساس آن تاکنون ۱۴۲ سایت با فناوری نسل چهارم (۴ G) راه‌اندازی شده و در مجموع ۲۹۰ روستای استان را زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار داده است.

او همچنین بر ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه جی‌نف (GNAF) از سوی اداره‌کل پست و همکاری بیشتر شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: اجرای این پروژه با عنوان کامل «پایگاه اطلاعات نشانی‌های مکان‌محور» از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند جهش بزرگی در نحوه خدمات‌رسانی و هوشمندسازی دولت ایجاد کند.

سرداری در ادامه با اشاره به حذف دکل ارتباطی که پیش‌تر در نزدیکی پل بسیج اردبیل قرار داشت، اظهار کرد: این اقدام نیز به دلیل عملیات عمرانی در آن محدوده انجام شده است که تلاش می‌شود با شناسایی مکان مناسب دیگر و جایگزینی آن، خدمات ارتباطی و پوشش مناسب اینترنتی برای ساکنان محل فراهم شود.

او تصریح کرد: برای پایداری شبکه ارتباطی استان اقدام‌های لازم به منظور تامین سوخت مخزن‌های ایستگاه‌های ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه اردبیل انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل همچنین گفت: برقراری امنیت دستگاه‌های تابعه و جلوگیری از هر گونه نفوذ امنیتی به زیرساخت‌های فیزیکی، شبکه‌های داخلی و اینترنتی باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه باشد و در همین راستا ارایه آموزش‌ها و آگاهی‌های لازم به همه کارکنان در این زمینه ضروری است.



 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده