Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:56:42 GMT

مارک رافلو بازیگر ‌سریال «انگل» می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۴۷۰۳

مارک رافلو بازیگر ‌سریال «انگل» می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از این دپت، بازیگر هالیوودی برای ایفای نقش اصلی در سریالی که با الهام از فیلم «انگل» ساخته می‌شود، انتخاب شده است.

فیلم «انگل» که در مراسم اسکار ۲۰۲۰ نخستین فیلم غیرانگلیسی زبانی شد که جایزه بهترین فیلم اسکار را نیز از آن خود کرده، اکنون در نسخه تلویزیونی‌اش از حضور مارک رافلو بهره می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر گفته شد که بونگ جون هو کارگردان «انگل» برای تولید این سریال با آدام مک‌کی برنده اسکار همکاری می‌کند تا یک مجموعه تلویزیونی در ۵ یا ۶ اپیزود ساخته شود.

اکنون خبرها حاکی از این است که رافلو در نقش اصلی ظاهر خواهد شد ولی جزییاتی از شخصیتی که وی ایفا می‌کند، ارایه نشده است.

بونگ جون هو که اسکار بهترین کارگردانی را هم دریافت کرد به تازگی از برخی از ایده‌هایی که ممکن است در اقتباس تلویزیونی از این فیلم به کار بگیرد، صحبت کرده است.

وی گفت: وقتی نوشتن فیلمنامه را شروع کردم ایده‌هایی در ذهن داشتم که نمی‌شد همه‌شان را در یک فیلم ۲ ساعته جا داد. بنابراین همه آنها را در آی‌پد ذخیره کردم و هدفم این است که این مینی‌سریال به نوعی یک فیلم شش ساعته شود.

انتظار می‌رود فیلمبرداری این سریال در سال ۲۰۲۱ شروع شود.

داستان فیلم درباره اعضای یک خانواده فقیر است که تلاش دارند به خانه یک خانواده ثروتمند نفوذ کنند و در این مسیر مسایلی باورنکردنی بروز می‌کند.

در فیلم «انگل» سونگ کانگ هو که در نقش پدر خانواده فقیر بازی کرد، مهم‌ترین شخصیت قصه بود و احتمال می‌رود رافلو برای این نقش انتخاب شده باشد.

هنوز انتخاب رافلو قطعی نشده اما به نظر می‌رسد او در فهرست منتخب بازیگران جای اصلی را داشته باشد.

رافلو که بازیگر نقش هالک بوده، نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و جدیدترین کار وی مینی‌سریال «می‌دانم بیشترش حقیقت دارد» بهار آینده از شبکه HBO پخش می‌شود.

کد خبر 4851407

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیگر سینما سریال خارجی اسکار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر تئاتر ایران سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی جشنواره موسیقی فجر کنسرت موسیقی فیلم سینمایی شبکه یک سیما فیلم روز صفر موسیقی پاپ شبکه پنج سیما کارگردان تئاتر نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از اُ ژوگو؛ مارک لوئیس مونسترو در حالی که برای حضور در رقابت‌های کلن به آلمان سفر کرده بود جان خود را از دست داد.

اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نیست، اما همسر وی این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده است.

همسر این ورزشکار نوشت: مارک لوئیس در کلن درگذشت او عاشق کارش و در بهشت خود بود و کاری را که دوست داشت انجام می‌داد او مرد بسیار خوبی بود و هرگز به کسی آسیبی نرسانده بود.

جزئیات دیگری از دلیل مرگ وی در دست نیست.

دیگر خبرها

  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • ولخرجی بچه پولدارها برای زیبایی‌شان خبرساز شد
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس