Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهایی که شایعه جدایی لیونل مسی از بارسلونا شنیده می‌شود، نایب رئیس سابق این باشگاه حاضر نشد درباره ماندن او به هواداران اطمینان خاطر بدهد. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، جوردی مستره، نایب رئیس سابق باشگاه بارسلونا که تا هفت ماه پیش در این سمت فعالیت داشت، ماندن لیونل مسی در نوکمپ را قطعی نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال بروز برخی اختلافات میان لیونل مسی و اریک آبیدال مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، شایعاتی درباره احتمال خروج کاپیتان آرژانتینی کاتالان‌ها منتشر شده که جوردی مستره، نایب رئیس سابق آبی‌و‌اناری‌ها هم حاضر به رد آنها نشد. مستره گفت: اتفاقی که در مورد مسی و آبیدال پیش آمد تیم را در وضعیتی ناخوشایند قرار داده است. من نمی‌دانم که آیا مسی حاضر به تمدید قراردادش خواهد شد یا نه. پدر مسی مسئول مذاکره در مورد قراردادهای اوست. من همیشه به قراردادهای‌مان با بازیکنان احترام گذاشته‌ام و به وقتش در مورد قراردادهای آن مداخله و صحبت کرده‌ام.

نایب رئیس پیشین بارسلونا سپس به ماجرای تلاش نافرجام این باشگاه برای برگرداندن نیمار به نوکمپ در ابتدای فصل اشاره داشت و افزود: مسی مستقیماً از بارتومئو (رئیس باشگاه) خواست که نیمار را برگرداند اما او را برای این کار تحت فشار قرار نداد.

مستره درباره دلیل خروجش از کادر مدیریتی بارسلونا هم تأکید کرد: من با بارتومئو رابطه خوبی داشتم. در واقع با هیچکسی مشکلی نداشتم. رفتم چون خودم راحت نبودم. من مجبور نیستم در شرایطی که از کار کردن در آن لذت نمی‌برم، بمانم. بارسلونا اما همچنان یک باشگاه بزرگ خواهد ماند.

احتمال بازگشت سوارس به ترکیب بارسلونا پیش از پایان فصل

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نیمار لیونل مسی بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمار لیونل مسی بارسلونا نیمار لیونل مسی بارسلونا باشگاه بارسلونا نایب رئیس سابق لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!

روماریو در 58 سالگی باز هم پا به توپ می‌شود.

طرفداری | روماریو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق بارسلونا در 58 سالگی برای باشگاهی در برزیل به میدان خواهد رفت.

با اعلام روماریو در شبکه‌های اجتماعی، او نام خودش را به عنوان یکی از بازیکنان باشگاه آمریکا RJ در لیگ دسته دو ریو دو ژانیرو ثبت کرده، باشگاهی که ریاست آن را بر عهده دارد. این اسطوره 58 ساله در بازی‌های آینده آمریکا RJ برای این تیم به میدان خواهد رفت. گفتنی است پسر او، رومارینیو نیز برای تیم آمریکا RJ بازی می‌کند و روماریو فرصت هم بازی شدن با فرزند خود را دارد. روماریو در X (توییتر سابق) نوشت:

حال آماده هستم تا به آمریکا RJ محبوبم در چندین بازی کمک کرده و همچنین، رویای بازی در کنار پسرم را محقق کنم. ورزشکاران و بازیکنان فوتبال اندکی این فرصت را داشته‌اند که در کنار پسر خود بازی کنند و من در 58 سالگی، هنوز در فرمی فوق العاده قرار دارم. امیدوارم او گاهی به من پاس دهد و با من بازی کند، تا بتوانم بهترین گلزن بمانم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم