Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@21:48:50 GMT

«وسینا» املاک مازاد را به مزایده می گذارد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۵۳۶۳

«وسینا» املاک مازاد را به مزایده می گذارد

پول نیوز - بانک سینا املاک مازاد خود را به مزایده می گذارد.

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز(تاپ)، بانک سینا قصد دارد تا صد در صد از سهام شرکت توسعه سینا که متعلق به این بانک است را از طریق مزایده به فروش برساند.

تاریخ شروع این مزایده از روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه الی ۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نهایت ۴ اسفندماه نتایج مزایده اعلام خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سینا پول نیوز بازار سرمایه شاخص کل مزایده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE

طبق گزارش‌ها خروج اجباری وینس مکمن از WWE تاثیری بر روابط او با راک، جان سینا و دونالد ترامپ نداشته است.

وینس مکمن، مالک سابق WWE و مدیر اجرایی سابق هولدینگ TKO (کمپانی مادری که مالکیت UFC و WWE را خرید) چند ماه پیش و به دنبال حواشی مربوط به یک پرونده قضایی از سمت خود کنار گذاشته شد.

طرفداری | طبق گزارش‌های قبلی، افراد برجسته در هیئت مدیره TKO اتهامات مطرح شده علیه وینس مکمن را جدی گرفتند و تصمیماتی سخت گیرانه را در این رابطه اعمال کردند. آنها وینس مکمن را از کمپانی اخراج کردند و از سوپراستارها خواسته شد که از ذکر نام او خودداری کنند. مثال دیگری از این محدودیت‌ها به بازی WWE2K24 برمی‌گردد، جایی که وینس مکمن به طور کلی از بخش Showcase بازی حذف شد. اکنون گزارش جدید NBC حاکی از آن است که وینس مکمن پس از بازنشستگی از WWE روزهای خوبی را سپری می‌کند. طبق این گزارش وینس به تازگی از یک سفر چند روزه به ایتالیا به همراه 7 گربه خود برگشته است.

وینس با راک، جان سینا و دونالد ترامپ ارتباط دارد

این گزارش در ادامه اشاره دارد که وینس مکمن همچنان روابط صمیمی خود را با راک و جان سینا که در میان هواداران کشتی کچ به عنوان 2 نفر از افراد اورجینال وینس شناخته می‌شوند حفظ کرده و همچنین دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و دوست قدیمی او نیز همچنان با مالک سابق WWE در ارتباط نزدیک است.

وینس مکمن پس از استعفای خود با دواین "د راک" جانسون و جان سینا در ارتباط بوده است. این دو سوپراستار هالیوود، دو تا از موفق‌ترین پروژه‌های WWE نیز به شمار می‌روند.

در ادامه این گزارش آمده است:

به ادعای 2 نفر از نزدیکان وینس مکمن، او همچنان با دونالد ترامپ نیز ارتباط نزدیکی دارد. این دو میلیاردر به طور مرتب با یکدیگر در تماس هستند و البته گفته نشده که آنها در چه مواردی صحبت می‌کنند. شخصی دیگر که از نزدیکان وینس مکمن است اظهار داشته که گفت‌وگوهای وینس و ترامپ ارتباطی با مشکلات قضایی آنها ندارد و وینس به دنبال گرفتن مشاوره حقوقی از ترامپ نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • انتقاد دیپلمات طالبان در کراچی از عدم همکاری دولت پاکستان
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • اختصاصی: پنجم اردیبهشت روز تاریخی فوتبال ایران