Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@18:02:20 GMT

شورای پژوهش حوزه‌های علمیه فارس تشكیل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۵۶۸۲

شورای پژوهش حوزه‌های علمیه فارس تشكیل شد

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه فارس با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در این مراكز، از تشكیل شورای پژوهش حوزه‌های علمیه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر كراری، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه تقویت فعالیت پژوهشی طلاب یكی از اولویت‌های ما در مراكز حوزوی است، گفت: در این راستان شورای پژوهش حوزه‌های علمیه فارس در سال جاری تشكیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تصریح اینكه برنامه‌های متنوع دیگری نیز برای تقویت فعالیت‌های پژوهشی طلاب در نظر گرفته‌ایم، افزود: به یاری خدا در سال آینده راه‌اندازی کانون‌های علمی پژوهشی طلاب در مدارس استان، راه‌اندازی شعب انجمن‌های علمی ۱۹ گانه در استان و تشکیل شورای تخصصی کرسی‌های آزاداندیشی را در دستور كار داریم.

كراری با اشاره به برگزاری هر سال جشنواره علامه حلی ویژه طلاب گفت: این جشنواره نیز یكی از فعالیت‌های اصلی حوزه‌های علمیه برای تقویت فعالیت‌های پژوهشی طلاب است كه امسال ششمین دوره آن را در فارس برگزار كردیم.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه فارس از مشخص شدن برگزیدگان جشنواره علامه حلی در این دوره خبر داد و گفت: نفرات برگزیده مشخص و به قم ارسال شده که امید است اختتامیه آن تا پایان سال برگزار شود.

وی بیان كرد: علاوه بر این‌ها راه‌اندازی دبیرخانه فعالیت‌های هنری طلاب استان فارس با تدوین اساس‌نامه كه به امضای مدیران حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان و مرکز خدمات رسیده، انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: استان فارس معارف شورای پژوهش حوزه های علمیه تقویت فعالیت پژوهشی طلاب راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی

حمیدرضا ایزدی در دیدار با مجید میکائیلی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس با تأکید بر حمایت و پشتیبانی کامل و تقویت ارتباط اداره کل صمت با بسیج علمی گفت: بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج و کمک به تسریع امور واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، تجاری، بازار و اصناف، نخبگان و فناوران بسیج علمی و همکاری‌های دوجانبه در اولویت کار اداره‌کل صمت قرار دارد.

او با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی لازم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت افزود: با توسعه فعالیت‌ها و ارتباطات با مجموعه‌های علمی و پژوهشی، حمایت از شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان صنایع مادر و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و تجاری با قوت و بیش از پیش انجام می‌گیرد.

مجید میکائیلی، رئیس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس نیز در این نشست اصول و چارچوب سپاه برای نقش‌آفرینی در اقتصاد دانش‌بنیان را برشمرد و گفت این اصول از جمله تقدم نقش تسهیلگری و تنظیم‌گری نسبت به تصدی‌گری، مردمی‌سازی، کمک‌سازی به دولت، الگوسازی، درآمدسازی، تمرکز بر عرصه‌های اولویت‌دار و گلوگاهی بر اساس زنجیره ارزش، حضور و نقش‌آفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی