Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:15:31 GMT

شایع‌ترین دلایل و علائم نارسایی قلبی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۵۸۵۵

شایع‌ترین دلایل و علائم نارسایی قلبی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نارسایی قلب به معنای بی‌کفایتی قلب در پمپ کردن خون است، اما به معنای ایست کار قلب یا حمله قلبی نیست؛ البته افرادی که نارسایی قلب دارند، اغلب سابقه حمله قلبی در گذشته داشته‌اند. پایگاه جامع فرهنگسازی و آموزش سلامت وزارت بهداشت، اصلی‌ترین علائم و علت‌های نارسایی قلبی را بیان کرده است که در این اینفوگرافیک به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت نارسایی قلبی نارسایی قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد

مهدی اله‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۹ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۲ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

وی اضافه کرد: کیفیت هوای تمامی ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد درشرایط سالم تنفسی است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.

همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • این دو بیماری را به‌خاطر کلیه‌ها کنترل کنید
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد
  • این افراد مراقب باشند در خطر حمله قلبی اند