Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:53:40 GMT

برق ۱۴۰ هزار مشترک گیلانی وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۶۰۳۴

برق ۱۴۰ هزار مشترک گیلانی وصل شد

 ارسلان زارع  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۱۲ هزار مشترک روستایی  که آب شرب آنها قطع شده بود،  افزون بر هفت هزار انشعاب آب روستاها وصل  شده است.

وی  با بیان اینکه اکیپ ها برای امدادرسانی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد:  به دستور رئیس جمهوری  معاونان استاندار نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بحران کشور  در استان حضور یافته و قرار است بازدیدهای با هلی کوپتر از مناطقی که آسیب آنها بیشتر است ، داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استان قزوین به عنوان استان معین گیلان گفت: اکیپ های فنی و نیروی انسانی و ماشین آلات راهسازی و جاده ای راهداری امروز صبح وارد شهرستان  رودبار شده اند .

زارع بیشترین مشکلات را مربوط به حوزه شرق گیلان عنوان و تصریح کرد:  قرار است اقدامات کمکی از استان  مازنداران به شرق در شهرستان رودسر، لنگرود و لاهیجان باشد

وی با بیان اینکه عبور و مرور در محورهای ارتباطی همچون مسیر قزوین-رودبار - رشت و مسیر سراوان-فومن به کندی انجام می شود، از هم وطنان خواست از سفرهای غیرضروری به گیلان خودداری کنند.

زارع به اقدامات صورت گرفته برای آزادسازی خودروهای درگیر برف در جاده های استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شب گذشته این عملیات با موفقیت انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه بسیاری از راه های روستایی قطع است؛ ولی اکیپ های راهداری در تلاشند تا مسیرهای مسدودشده را بازگشایی کنند.

 استاندار گیلان افزود: به سبب تعدد پارگی پشت های فشار متوسط و ضعیف در مناطق سخت گذر و جنگلی ، اکیپ‌های فنی با بالگرد به این مناطق رفته و بخشی از مشکل را حل کردند و امیدوارم تا ساعات پایانی امروز، بر شمار مشترکانی که برق آنها وصل شده، افزوده شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر اینکه مشکل قطعی گاز در هیچ نقطه از استان وجود ندارد، تصریح کرد: بخش اعظمی از قطعی آب شش هزار مشترکی که انشعاب آب آنها تا این لحظه وصل نشده، با برقراری خطوط برق و فعالیت ایستگاه های پمپاژ، به چرخه باز می گردد.

استاندار گیلان به جلسه صبح امروز هیات دولت و دستور رییس جمهوری به معاونان و وزرای نیرو، راه، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور برای بررسی مشکلات ناشی از بارش برف در گیلان اشاره و اضافه کرد:  نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با همراهی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میدانی و حضور در جلسه ستاد مدیریت بحران، وارد گیلان شده اند.

برچسب‌ها استانداری گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گیلان گیلان استانداری گیلان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی عازم اسلام‌آباد شد.

بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور کاشت نهال توسط رئیسی و شهباز شریف خوش‌آمدگویی مقامات کشوری پاکستان به رئیسی خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان از کابینه دولت ایران دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان

دیگر خبرها

  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳