Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@22:55:00 GMT

لیست را قطعی نکرده‌ایم تا نتایج خوبی حاصل شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۶۰۶۱

لیست را قطعی نکرده‌ایم تا نتایج خوبی حاصل شود

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمد باقر قالیباف شهردار پیشین تهران و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در صفحه توئیتری خودش با اضافه‌کردن(تگ) نام مرتضی آقا‌تهرانی نوشت: مصاحبه‌ {مرتضی آقاتهرانی} را دیدم فرصت خوبی برای وحدت نیروهای انقلاب ایجاد شده است. لیست را قطعی نکرده‌ایم تا ان‌شاءالله نتایج خوبی حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، دوشنبه شب لیستی تحن ت عنوان لیست ییاران قالیباف منتشر و به عنوان لیست قطعی جریان اصولگرایی معرفی شد؛ اما همزمان با آن غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروای انقلابی و اصول‌گرا طی نامه‌ای به مرتضی آقا تهرانی تاخت و نوشت: رفتار و کنش جبهه‌پایداری عامل تفرقه بین نیرو‌های اصول‌گرا است.

از سویی قالیباف در توئیتی ضمن رد لیست منتشر شده، نوشت: «من به شما وعده داده بودم که دغدغه مجلس آینده همان دغدغه مردم یعنی اقتصاد است. لیستی که به نام بنده اعلام شده است مورد تایید نیست».

منبع: تابناک

کلیدواژه: نازنین احمدی فیلم انگل پیمان معادی دهه فجر فیلم خورشید کروناویروس ماهواره ظفر فیلم شنای پروانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر قالیباف آقاتهرانی نازنین احمدی فیلم انگل پیمان معادی دهه فجر فیلم خورشید کروناویروس ماهواره ظفر فیلم شنای پروانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک گران شد

به گزارش پارس نیوز ، پیش‌بینی شده که این افزایش برای دولت ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

منابع درآمدی بودجه ۱۴۰۳ از محل ارتباطات و فناوری اطلاعات مشخص شد. طبق جداول بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۳ اولین چیزی که در این زمینه پر رنگ است افزایش قیمت پیامک است. براین اساس قیمت هر پیامک در سال جدید ۴ تومان افزایش پیدا می‌کند.

پیش‌بینی شده که این افزایش برای دولت ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد. هزینۀ ارسال پیامک در اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل) متفاوت است و بسته به زبان یعنی فارسی یا انگلیسی و البته تعداد کاراکتر پیامک محاسبه می‌شود و هزینه‌ای بین 8.9 تا 27 تومان دارد.

 

به گزارش «فن‌زی»، براساس جداول بودجه ۱۴۰۳ میزان درآمد دولت از حق امتیاز شبکه و انجام نشدن تعهدات براساس پروانه هم مشخص شده است. طبق اطلاعات این جداول درآمد حاصل از مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، شامل حق‌ امتیاز شبکه و جریمه عدم انجام تعهدات، مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

درآمد حاصل از حق مالکیت دولت ناشی از مجوزهای صادر شده از سوی شورای عالی فضای مجازی نیز به  ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد. همچنین حق استفاده از فرکانس رادیویی حدود ۲۲۰ میلیارد تومان درآمد به دولت می‌‌رساند و درآمد حاصل از شماره‌گذاری مخابراتی یا نامبرینگ نیز ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

 

براساس جداول قانون بودجه، دولت بابت حقوق ورودی واردات گوشی‌های موبایل ساخته‌شده خارجی با قیمت بالای ۶۰۰ دلار، ۲ هزار و ۴۰ میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.

 

طبق قانون بودجه دولت درآمد حاصل فروش هولوگرام حامل‌های دیجیتال ۱۰۰ میلیون تومان و درآمد ناشی از خدمات تجارت الکترونیکی و صدور گواهی الکترونیکی را نیز به ۳۰ میلیارد تومان می‌رسد.

منبع: شرق

دیگر خبرها

  • ساختمانی که برخلاف اصول مهندسی ساخته شد
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • پیامک گران شد
  • اصول مهم کمک‌های اولیه + فیلم
  • اولین مستند شهید آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد
  • تصاویر ارتش اسرائیل از آسیب حاصل از حملات ایران
  • عکس مهمی که قالیباف پس از حمله ایران به اسرائیل منتشر کرد
  • عکسی که قالیباف بعد از حمله سپاه به اسرائیل منتشر کرد