Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده / فاطمه عسگری نیا: حدود یک هفته است که خبرهایی از تعطیلی جمعه بازار پروانه شنیده می شود. خبری که به واسطه آن بازار شایعات داغ شده است و اظهار نظرهای متفاوتی در باره آن به گوش می رسد. عده ای از تعطیلی دائمی آن خبر می دهند و برخی هم از ایمن سازی این جمعه بازار سخن می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعضای شورای اسلامی شهر تهران هم نسبت به این خبر واکنش نشان داده اند و «حجت نظری» عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در آخرین اظهار نظر می گوید: «تا جایی که مطلع هستم قرار نیست آنجا کلا تعطیل شود و نباید هم چنین اتفاقی رخ دهد. موضوعی که مطرح شده، این است که آنجا مدتی تعطیل خواهد بود تا مقاوم‌سازی شود و بعد از اتمام عملیات شاهد فعالیت آن خواهیم بود.»

امامی،پیمانکار پارکینگ پروانه با ابراز نارضایتی از تعطیلی آن می گوید: «هر چند جمعه بازار با گذشت ۱۸ سال به یک برند در کشور تبدیل شده است اما این ساختمان به شدت نیازمند بهسازی است و بی توجهی به این موضوع قطعا در آینده ای نه چندان دور سلامت کسبه و مراجعان به بازار را تهدید می کند.»
او ادامه می دهد: «شهرداری منطقه ۱۲ با هدف بهسازی ساختمان و ارتقای ضریب امنیت آن نسبت به جابجایی موقت کسبه اقدام خواهد کرد و ۳ نقطه هم پیشنهاد شده است که در حال بررسی آنها هستیم.»
«منوچهر خواجه دلوئی» معاون بنیاد مستضعفان هم در گفتگو با خبرنگار همشهری محله شایعات تعطیلی جمعه بازار پروانه به بهانه تملک ساختمان توسط بنیاد مستضعفان را تکذیب می کند و می گوید: « این مجموعه تحت تملک شهرداری است و مقاوم سازی و اجرای پروژه مکانیزاسیون پارکنیک تنها دلیل جابجایی کسبه است.»
به گفته او،بر اساس توافق شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان مقرر شده پارکینگ پروانه به عنوان پارکینگ ساختمان پلاسکوی جدید مورد بهره بردرای قرار گیرد و طبق این توافق بنیاد مستضعفان مسئولیت مقاوم سازی پارکینگ را به عهده گرفته است.
به منظور روشن شدن دقیق این موضوع سراغ شهردار منطقه ۱۲ «علی محمد سعادتی» رفتیم که پاسا‍ژ پروانه در محدوده مدیریت اوست. سعادتی در گفت و گو با خبرنگار همشهری محله سرنوشت و وضعیت جمعه بازار پروانه اینگونه تشریح می کند. توضیحات شهردار منطقه ۱۲ را در ویدئوی زیر ببینید و بشنوید:

تدوین:  مهناز عباسیان

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

کد خبر 483906 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۱۲ شهرداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۱۲ شهرداری جمعه بازار پروانه بنیاد مستضعفان همشهری محله مقاوم سازی منطقه ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد | روزی روزگاری ۲۱ مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران